• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Schuimlans - no name

eigenwijs:-"
en ik MOEST een foamlans hebben..

uiteindelijk een knappe autobrite heavy duty weten te scoren voor een goede prijs (groupbuy)

en hij heeft me prima gedient de tijd dat ik hem gebruiktte!
en ik gebruik de fles nu op mijn autobrite

heeel soms gebruik ik hem, met bilberry wheelcleaner, omdat het beter uit die lans komt, en dan beter blijft plakken, als zo direct uit een sprayer
 
stimpy68 zei:
De meesten die een gillmore gekocht hebben, zijn overgeschakeld op een HD versie aangezien dat veel compacter schuim levert.

daar ben ik er een van, ik heb ook de gillmore in bezit maar ben er niet echt kapot van, vrijdag maar de karcher hd lans bij CC halen, zag dat ie binnen is namelijk.....:-"
 
Als topic-starter ook maar ff een aanvulling doen ;)
Destijds getwijfeld ..... nog meer testen gelezen ..... Tinus gevonden:party: ..... HD Foamlansje overgenomen ..... mega blij ..... dit idee maar snel weggestopt .....
ben zonder zelf te vergelijken overtuigd ..... ikkuh blij ( of had ik al dat gezegd ) met de HD-lans :heart_eyes: