Job Done.
Eerste met schoon water en tuinslang afgespoeld. mmmmm resultaat was niet echt geweldig. Nog teveel krasjesveroorzakende troep achtergebleven.
Toen met schuimlans normale verhouding shampoo met water gedaan en even in laten weken.
Daarna met hogedrukreiniger op lage stand met een mix van water en shampoo de auto voorzichtig schoongespoten.
Toen met de Wookie (Dodo Juice Supernatural wash mitt 'Wookie's Fist') de auto gewassen met Meguiars Gold Class Car Wash met de aanbevolen verhouding.
Steeds deeltje voor deeltje gewassen met 2 emmers natuurlijk en steeds weer snel afgespoeld omdat de zon ineens onverwachts tevoorschijn was gekomen.
Uiteindelijk de hele auto nog een keer helemaal nagespoten en gedroogd met de CSF Delirium drying towel en daarma de Supreme Shine Microfiber Towel van Meguiars gebruikt om op te wrijven met de Reload Spray Sealant Protection.
En het resultaat is fabuleus. (zie foto's hieronder)
Toen ik mijn auto ging halen na de C.Quartz was het al een beetje donker buiten en het regende. Dus zo verschrikkelijk onder de indruk als nu kon ik er nog niet van zijn. Een lekker weerkaatsend zonnetje doet toch wonderen.
De kleur is echt weer in- en in zwart zonder enige vorm van swirls. (ok, met uitzondering van de paar die ik er zelf in had geprutst toen ik bij het tanken wat benzine morste en dat met een tissuetje even wegveegde ipv wegdepte]-0 ......
Onderstaand wat foto's, gewoon even om te laten zien hoe mooi het eindresultaat geworden is.
En nu ga ik snel even de roest van mijn remschijven afremmen