• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Schuur plekken na banden vervangen

Tja wat zal ik zeggen : dubbeltje eerste rang ?
Als je lease auto heb zit je nou eenmaal vast aan de goedkoopste die ze kunnen vinden.
Dit wil niet zeggen dat ze allemaal slecht zijn maar een bande boer verdient daar bijna niks aan dus is het rag werk.
Het is net als met alles kwaliteit kost een paar centen meer.

Maar gewoon bij dit bedrijf aangeven, als ze nog nooit verwisseld zijn kunnen ze er niet omheen dat hun deze schade veroorzaakt hebben.
Als ze wel eerder verwisseld zijn had je dit meteen moeten controleren en aangeven, anders zal het een lang welles nietes verhaal worden.
Ik hoop dat je dealer een coulant bedrijf heeft en je helpt met de schade.

ps:
Lexus mooie naam maar gewoon een dure Toyota zou in de service niks uit mogen maken.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Ik kweenie of we hier nu met allemaal bedrijfsnamen moeten gaan gooien. :p Er zijn al eerder ''goede'' bedrijven opgenoemd op het forum door de één waarna de ander vermeldde dat het in zijn geval stukken minder ''goed'' was.

Zoals al eerder gezegd in dit topic: Jezelf erin verdiepen alvorens handelen. ;)
 
@Megaman ik verdien er ook niets extra aan als ik bij mn werkgever bepaalde extra werkzaamheden verricht of dat ik ergens extra op let, maar ik doe het wel. Het heeft een beetje met karakter te maken hoe je in bepaalde situaties omgaat ;) zo een bandenboer kan dan wel weinig er op verdienen maar hij moet wel zijn werk netjes doen. Wij zijn wat kritischer dan de meeste maar dat verandert niet. Als ik zijn kozijn zou schilderen en ik laat het allemaal druppelen zal hij ook niet blij zijn of wel? Je moet gewoon je werk netjes doen punt!
 
Ik heb zelf een Lexus ls600h die ik ook bij Lexus in onderhoud heb. Ik ben echter zeer tevreden over de goede service van de Lexus dealer (wel een andere dealer btw); daar kunnen veel dealers naar mijn mening nog wat van leren.

Als je dit doorgeeft aan de Lexus dealer, dan kan ik mij ook bijna niet voorstellen dat dit niet goed opgelost wordt.



Tevens zijn er ook diverse Lexus dealers, die alleen Lexus hebben en geen Toyota (zoals Eindhoven en Utrecht).
 
  • Leuk
Reactions: Frontysco
Ik heb het idee dat de schade niet door schuurpapier maar door een staalborstel is ontstaan, maar het is een klein drama als je je velgen bij een bandenwissel netjes wil houden (uitzonderingen daargelaten). Ik zorg tegenwoordig dat ik er bij ben, en een oogje in het zeil kan houden (dus als je in de wachtkamer koffie drinkt, toch een oogje op je velgen houden). Zoals ook al door anderen aangegeven: het is zo goed als onmogelijk om adressen op te geven waar het niet fout gaat: soms omdat het afhankelijk is van de monteur die aan de auto/velgen werkt, maar soms ook omdat management/leiding verandert en daarmee ook de aandacht voor netjes werken, omdat een nieuwe baas/eigenaar de productie/winst omhoog wil schroeven, of het personeel gewoon verdwenen is naar andere bedrijven.
 
Ik maak zelf erg weinig kilometers en hoef dus niet zo heel vaak mijn banden te wisselen, ik moet dus bekennen dat ik hier nog nooit eerder bij heb stilgestaan. Ook nooit eerder opgevallen eigenlijk, maar zo lang "detail" ik ook nog niet...

Prima om dit kenbaar te maken zodat we er allemaal rekening mee kunnen houden en niet ook voor zo'n vervelende verrassing te komen staan.
 
Even een kleine update.
Vandaag op verzoek van Lexus langs geweest en de schade laten beoordelen door de werkplaatschef. Deze gaf aan dat hun poetser dit er wel uit zou krijgen (ik deel deze mening niet, maar heb netjes mijn mond gehouden).

Volgende week vrijdag staat de afspraak gepland en worden alle 4 de velgen behandeld (spot polijsten).

De chef gaf aan dat het ook schuurplekken konden zijn van het oude plaklood waarna ik hem vertelde dat dit volgens mij nog de originele banden waren...

Enfin, I'll keep ya updated! Ik vind het fijn dat er zonder mokken of morren naar gekeken wordt.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag langs geweest en na 1.5 uur is het resultaat als hieronder. Ik moet zo nog op de hoogte stellen van m’n onvrede. De krassen zijn te diep...
DA4CB0E2-9567-49D3-9535-9FB74E70D7A4.jpeg
 
Misschien ben ik wat te simpel, maar je bracht de auto weg om dit euvel te verhelpen en bij ophalen heb je niet effe gechecked of dit ook gedaan was? :p Dat de garage 'm meegeeft met de wetenschap dat het niet verholpen is, dat kan ik nog wel begrijpen c.q. verwachten.
 
Misschien ben ik wat te simpel, maar je bracht de auto weg om dit euvel te verhelpen en bij ophalen heb je niet effe gechecked of dit ook gedaan was? :p Dat de garage 'm meegeeft met de wetenschap dat het niet verholpen is, dat kan ik nog wel begrijpen c.q. verwachten.
Haha, ik snap je gedachten.
Ik heb vorige week m’n ogen laten laseren. Zonlicht is niet erg prettig op dit ogenblik. Daarom heb ik thuis in de schaduw ff gekeken.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx