• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Schuur plekken na banden vervangen

Om hoeveel inch gaat het eigenlijk hier? Dat is uiteindelijk ook bepalend bij de prijs.
Ga jij uiteindelijk 165 netto uit je zak betalen?
Het is heel simpel, coaten is iets goedkoper maar wel harder. Op een coating zal je altijd iets structuur zien. Hangt zeker af van de kwaliteit van de coater, hoe wordt de blanke lak afgelakt, wat voor type velg is het. Zijn allemaal factoren. Spuiten is zeker strakker, meer glans maar wel iets zwakker. Vraag ook wat het voorbereidende werk is bij het spuiten, dat is ook belangrijk. Zo gooien wij alles in altijd in een chemische bak om te ontlakken. Het is een keuze die je moet maken, maar vanuit echt azijnpissend detailersoog zou ik ze spuiten als dat je maar 165 euro gaat kosten. Strak gespoten velgen zijn net iets meer, ook qua originaliteit in kleur.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Dat zij BTW terug kunnen vragen betekent niet dat zij het wel moeten doorbelasten aan jou, tenzij het zwart is...
Let wel even op dat het dan de hele set is inderdaad... Sowieso is 400 voor hun verkoop niet 400 inkoop en dan is met 50/50 een beetje de verhouding zoek..

Succes iig!
 
Weer even een kleine update:

400 euro is herstel voor 4 velgen, maar dan wel alleen het velgbed...:oops:
Ik heb aangegeven dat ik voor 400 euro een compleet herstelde set verwacht en dat gedeeltelijk spuiten voor mij niet acceptabel is.

Daarom heb ik een tegenvoorstel gedaan van 200 euro als vergoeding zodat ik zelf hiermee aan de slag kan.

To be continued!
 
Pfff, wat een gedoe. Met alleen het velgbed had je natuurlijk weer overspray gehad op de voorkant....
 
Wat een gedoe. Het siert je dat je ze tegemoet wilt komen maar zou eigenlijk niet moeten. De moeite en energie die je hier in steekt is al teveel. Slechte oplossing imo. Jouw velgen worden ongetwijfeld bij hun vaste hersteller met een andere klus mee gespoten dus dat btw verhaal is extra inkomsten. Hoop voor je dat het goed komt.
Dat was vast je laatste bezoek aan die dealer...
 
Nou, de rook komt uit de schoorsteen. 200 euro korting op de volgende beurt.

Blij met het resultaat? Zonder deze beschadiging had ik geen noodzaak de velgen te laten opknappen, nu helaas wel.
In de afhandeling heeft Lexus zich netjes opgesteld in de zin van communicatie. Er is geen welles nietes spelletje gaande en ik heb feitelijk gekregen waar in om vroeg.

Voor mij is de klacht verholpen en zal ik de volgende beurt weer bij hun op de stoep staan.

Dank voor de hulp heren!
 
Jammer dat ze de voorwaarde van een volgend onderhoud daar er aan hangen om je korting te geven. Je hebt nu schade en die wordt feitelijk niet opgelost...
Gelukkig ben jij er tevreden mee, mij zouden ze kwijt zijn als klant!
 
Als je werkelijk denkt dat een garage op dergelijke wijze jouw als klant zou willen belazeren zou ik heel snel een ander adres voor onderhoud zoeken.

Als je samen tevreden bent met de oplossing, een punt er achter zetten en doorgaan.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Frontysco
Als je werkelijk denkt dat een garage op dergelijke wijze jouw als klant zou willen belazeren zou ik heel snel een ander adres voor onderhoud zoeken.

Als je samen tevreden bent met de oplossing, een punt er achter zetten en doorgaan.
Helaas zo gebeurd het wel, al bij verschillende merk garages meegemaakt