• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sealant op White diamond of White Diamond of Sealant?

Tiporon

Detailing addict
15 mrt 2009
685
68
62
Ik heb een zeer korte vraag.
moet ik nu mijn White diamond eerst zetten en dan mijn PB EXP Pure Sealant?:weetniet
Of is het andersom....
Of moet ik de White Diamond(of Black hole)niet meer gebruiken bij de EXP Pure Sealant.
Ik ga de nodige stappen allemaal toepassen(wassen , kleien , polijsten ,en dan.....)
Ik wil morgen mijn Focusje eens vertroetelen voor we naar Oostenrijk vertrekken.

Eerst de White Diamond (glaze) en daarna de EX-P (sealant).

Doe je het andersom, dan spoelt de WD na 1 regenbui weg... die biedt totaal géén bescherming.

Je kan de EX-P bovenop de WD gebruiken. De WD is een voedend produkt, de EX-P een beschermend product.

En kan ik dan na de EX-p nog een collonite 915(carnaubawax) aanbrengen of heeft dit geen zin?
Al vast bedankt voor de tips:ja

Ja dat kan, althans dat denk ik.

Maar ik heb ook weleens hier op het forumgelezen dat in de wax van Col. chemisch spul zit waardoor het de onderliggende laag kan aantasten.

Ik ga er van uit van wel, maar ik weet het niet zeker, als iemand het zeker weet zou die mij dan even kunnen corrigeren.

tamer zei:
Ja dat kan, althans dat denk ik.

Maar ik heb ook weleens hier op het forumgelezen dat in de wax van Col. chemisch spul zit waardoor het de onderliggende laag kan aantasten.

Ik ga er van uit van wel, maar ik weet het niet zeker, als iemand het zeker weet zou die mij dan even kunnen corrigeren.
Dan wacht ik even met de collinite 915 voor ik hier bevestiging van krijg
greetz