• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sealant test

Wouter B

Detailing addict
27 feb 2011
767
62
Tegen gekomen op Detailworld. Lijkt me een waardevolle toevoeging. (sticky-waardig?)

Sealant test

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=85205

Best een leuke link :ja
Verbazend hoeveel tijd en moeite mensen soms stoppen in een vergelijkende test (wat mij ook verbaasde is Autoglym Extra Gloss Protection in het rijtje aan te treffen van sealants die na 4 maanden de lak nog beschermen, gezien dit merk in onze contreien nu niet direct de reputatie heeft van "het van het" te zijn, op engelse fora daarentegen tref je dit merk wel veel vaker aan)

Ik moet wel zeggen dat ik enkel de 1ste pagina bekeken heb...:schaam

Dat Autoglym in Engeland zo populair is, heeft te maken met de prijs aldaar, en de alomtegenwoordigheid. Het is een merk wat zich in Engeland ook als "echt Brits" manifesteerd.

Het is nog anders te formulieren...Namelijk CCHQ wil de prijzen wel lager maken alleen door ons belagelijk belastingstelsel en accijnzen kan tim en vele andere de prijzen niet maken zoals UK en USA!!!!
Heren helaas het is niet anders|-)zzz
Kan wel maar dan verdienen ze geen donder dus....NOT DONE!!!

Accijnzen zitten toch niet op polijstmiddeltjes en dergelijke?
Drank, brandstoffen en rookwaren en dergelijke wel.

Autoglym heeft best goede producten, zo zie je ook in deze test, ik gebruik al een tijdje de screenwash, geweldig spul. En de enginecleaner is ook top. Het is een beetje een onbekend maakt onbemind merk. Ook de verpakking heeft niet echt uitstraling, strak, zakelijk, no-nonsense. Tussen alle andere merken valt Autoglym niet zo op.
Autoglym is Engels, dus vandaar dat het daar ook zo populair is, Engelse houden nu eenmaal van alles wat "British" is ;) En vandaar dat het waarschijnlijk ook daar goedkoper is, vergeet ook niet dat de concurrentie in de UK tussen merken groter is dan hier.