• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Seat exeo met CQuartz update: filmpje met beading

Die ziet er weer erg dik uit, mooe wagens die exeo's. Eigenlijk gewoon een a4 voor veel minder geld en waarschijnlijk veel meer opties..

Alvast bedankt voor de positieve reacties! :-)^
Ik ga over enkele minuten de foto's plaatsen van de ReLoad behandeling.

Et voila:
In de ReLoad gezet! :ja
DSC_0515-1.webp
DSC_0517.webp
DSC_0518.webp
DSC_0520-1.webp
DSC_0519.webp

Ik ben alvast tevreden...:love
Dit wordt één van m'n favoriete producten! Was enorm verbaasd over de glans die er nog eens bovenop kwam. Zelfs m'n vrouw was zo tevreden dat ik volgende keer haar wagen ook mee moet doen...:-)^

Bedankt al vast voor de fijne reactie's :schaam

En normaal gezien ga ik dit weekend aan de auto van mijn vrouwtje beginne en zal ik ook de voor en na foto's posten ;-)

@freakske: Waanzinnig ! ! !
Mocht je nog aanvullende tips oid hebben ( hoe klein dan ook ) wil je deze er bij zetten want hoe meer info des te beter.
Goed om te lezen en te zien dat er meer en meer gebruik wordt gemaakt van de Cquartz.

Hier het beloofde filmpje:)

th_Mijnfilm1.webp

Vandaag de wagen voor het eerst terug gewassen: wat de reload betreft: doet echt wat het belooft. :)

@freakske:

Ik lees dat je de auto met isopropanol hebt ontvet...

Nu werk ik dagelijk met dat spul voor mijn werk, maar kan me niet voorstellen dat het goed is voor je lak 8o

Kijkt het ontvet en maakt zeer goed schoon, wij maken onze machines er ook schoon mee alleen lijkt het me niet goed om op een auto te gebruiken

Als ik het fout heb hoor ik het uiteraard graag van je :-)^

Wow!!!!! Dat is indrukwekkend.

Ben nog wel benieuwd wat er gebeurt als je het water erop zou "sprayen" met de tuinslang.

Grtz Zieke