• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Seat Ibiza 6L 2007

Sandertjeh030

Detailing rookie
13 mei 2013
5
0
Ik zal mezelf ook even voorstellen hier.

Ik ben Sander, 24 jaar en woon in De Meern (Utrecht). Ik ben hier in 1e instantie terecht gekomen aan de hand van een topic van Tinus (krassen wetsanden) en ik vind het wel zo netjes om mezelf dan hier ook maar even voor te stellen.

Op dit moment rijd in een Seat Ibiza 6L uit 2007. Deze staat er op dit moment zo bij:
8650605829_7d794b9193_c.jpg


Auto is vorig jaar helemaal onder handen genomen waardoor de auto er als nieuw uit zag. Ondertussen mag dit nog wel een keer gebeuren en moet ik nog even een afspraak maken, er zitten toch weer wat vegen en swirls in.

Gisteren ontdekte ik deze kras waardoor ik uiteindelijk hier terecht ben gekomen:
8734298667_dcf286e51b_c.jpg


Tevens vind ik het leuk om mijn eigen auto te onderhouden maar dit is niet veel meer dan wassen en de binnenkant bijhouden. Wil hier wel meer mee gaan doen uiteindelijk en daarbij komt dit forum ook zeker van pas!
 
Welkom :-b



Zoals ik al zei, lakstiftje, sateprikkertje en gaan! Kleurcode denk ik zelfde als de mijne, LC9Z Magic Black pareleffect?
 
Welkom hier Sander.
De drie kleine krassen net voor je achterwiel, boven uiteinde stootstrip, kun je met polijsten misschien zo goed als onzichtbaar krijgen. De diepe kras kun je kiezen om op te vullen of eerst wat minder opvallend maken met polijsten, en later als je wat meer vaardigheid hebt, de kras vullen met lak.
 
Van;

Foto-CYAGUXWB-D.jpg


Naar zo;

Foto-SR3XNLAM-D.jpg



Ook Ibiza 6L, is net hoe diep de kras is. Verdwijnt ie als je er met een natte vinger overheen gaat is het weg te halen met schuren/polijsten.
 
Bedankt allemaal!
Van die kras baal ik wel, puur vanwege de moedwillige gedachte erachter!

Nu nog iemand vinden die deze kras voor mij onder handen kan en wilt nemen.