28-05-2012:
Nog geen 2 maanden na mijn 1e detail vorig jaar van de Lupo van mijn vrouw werd deze helaas total loss gereden.
We hebben hiervoor een waardig opvolger gevonden in deze Seat Ibiza.
Helaas had de auto bij de vorige eigenaar redelijk wat te lijden gehad gezien de lak en de vele kleine beschadigingen.
Nu de winter ruim voorbij is eens tijd gehad om de lak een flink onderhanden te nemen.
100% correctie is onhaalbaar maar alle winst die ik weet te behalen is mooi meegenomen, moets allemaal wel binnen een dag gebeuren.
Kijk en huiver:
Eerst de auto gefoamed, gewassen en afgespoeld:
Toen aan het kleien geslagen ... leek wel schuurpapier zo stroef ... nog maar 40 x 40 cm op het dak gedaan en mijn schonen klei zag er meteen al zo uit ... huh ???
Heet deze auto vroeger altijd onder bomen gestaan ??
Na een uitgebreide klei beurt eindelijk kunnen polijsten.
M105 op gele pad en M205 op witte pad
Hier een 50/50:
Tevens de motorruimte aangepakt en na behandeld met 303 Aerospace Protectant .... wat een superspul ... inspuiten, inborstelen motorlap dicht en klaar.
Verder heb ik alleen nog de eindshots:
Na behandeld met CG Wet Mirror Finish glaze, M-Seal en het dak en motorkap nog een laagje Collinite 476s.
Nog geen 2 maanden na mijn 1e detail vorig jaar van de Lupo van mijn vrouw werd deze helaas total loss gereden.
We hebben hiervoor een waardig opvolger gevonden in deze Seat Ibiza.
Helaas had de auto bij de vorige eigenaar redelijk wat te lijden gehad gezien de lak en de vele kleine beschadigingen.
Nu de winter ruim voorbij is eens tijd gehad om de lak een flink onderhanden te nemen.
100% correctie is onhaalbaar maar alle winst die ik weet te behalen is mooi meegenomen, moets allemaal wel binnen een dag gebeuren.
Kijk en huiver:
Eerst de auto gefoamed, gewassen en afgespoeld:
Toen aan het kleien geslagen ... leek wel schuurpapier zo stroef ... nog maar 40 x 40 cm op het dak gedaan en mijn schonen klei zag er meteen al zo uit ... huh ???
Heet deze auto vroeger altijd onder bomen gestaan ??
Na een uitgebreide klei beurt eindelijk kunnen polijsten.
M105 op gele pad en M205 op witte pad
Hier een 50/50:
Tevens de motorruimte aangepakt en na behandeld met 303 Aerospace Protectant .... wat een superspul ... inspuiten, inborstelen motorlap dicht en klaar.
Verder heb ik alleen nog de eindshots:
Na behandeld met CG Wet Mirror Finish glaze, M-Seal en het dak en motorkap nog een laagje Collinite 476s.