Voor een collega neem ik de auto van zijn vrouw onder handen, mag er het hele pinksterweekend over doen en dat is maar goed ook. Wat ontzettend vies en mega swirls en krassen. Vanmiddag begonnen met de binnenkant netjes te maken. Alles goed gezogen en daarna met APC gesopt en weer schoon gemaakt. Vervolgens met auto glym vinyl & rubber care alle kunststof delen behandeld.
Vanavond nog wassen met Born to be Mild van DJ en klaarmaken dat ik morgenvroeg gelijk kan beginnen met polijsten met de DAP900. Maandag de motor ruimte als afsluiting en dan is het weekend weer mooi besteed
Zal nu de eerste foto's posten, na elk stap verder updaten, ik ben heel benieuwd! Is mijn tweede full detail en blijft spannend hoe het gaat worden.
to be continued..
Voor, lijkt wel een zo van de boerderij te komen...
En na
Voor
Na
Voor
En na
Voor
En na
Vanavond nog wassen met Born to be Mild van DJ en klaarmaken dat ik morgenvroeg gelijk kan beginnen met polijsten met de DAP900. Maandag de motor ruimte als afsluiting en dan is het weekend weer mooi besteed
Zal nu de eerste foto's posten, na elk stap verder updaten, ik ben heel benieuwd! Is mijn tweede full detail en blijft spannend hoe het gaat worden.
to be continued..
En na
Voor
Na
Voor
En na
Voor
En na