Afgelopen dagen stond deze Leon op het programma.
Voor zijn leeftijd stond deze er nog erg netjes bij, maar er was toch nog genoeg winst te behalen mbt. de lakcorrectie.
Hij had een paar hele flinke steenslagplekken, en wat rare diepe krasjes, deze werden gevuld en teruggeschuurd.
Wat hebben we gedaan, en wat is daarvoor gebruikt:
*Foamen: BiltHamber Foam/SSF
*Velgen: Meguiars Wheel Brightener, IronX, diverse borstels en kwasten
*Wassen lakwerk: Poorboys Super Slick & Suds
*Kleien: Witte Meguiars klei + Dodo Juice Born Slippy
*Trims nalopen met een powersponsje en Ipa 1:1 ivm oude waxresten
*Lokale defecten en steenslag bijwerken: Lakstift, 3M schuurblokje, Abralon P3000, Excentrische schuurmachine op lucht.
*Polijstwerk: Monello Inizio Forza, Mezzo en Finale op Oranje, wit, en lichtgroene pad. Rotary en Dap
*Lak afnemen Ipa 1:1
*Wax Dodo Juice Supernatural icm Fingermitt
*Bandendressing: CarPro Perl onverdund
*Trims: Carpro Perl en Poorboys Trim Restorer
*Ingebakken Kalkresten op glaswerk: Dap icm Mezzo en oranje Pad. Daarna Ipa en Meguiars Glass Cleaner
De fotoronde:
De defecten vooraf:
Het dak na wat testspots:
De rare krassen onder de tankklep geschuurd en gepolijst:
Diepe kras met putten na schuur en polijstwerk:
Diverse gevulde steenslagplekken bijgewerkt:
De lak na polijstwerk:
Ook onder de handgrepen werd gepolijst dmv. accuboormachine en een uniball van 75mm icm Monello Mezzo:
Vastgezette kalkresten kwamen niet zonder polijsten van de ramen af:
Vooraf:
En na:
De afters:
Dit was hem weer, was een flinke klus, maar zeker de moeite waard, resultaat is zeker voor een zilvergrijze 100% meegevallen!
Voor zijn leeftijd stond deze er nog erg netjes bij, maar er was toch nog genoeg winst te behalen mbt. de lakcorrectie.
Hij had een paar hele flinke steenslagplekken, en wat rare diepe krasjes, deze werden gevuld en teruggeschuurd.
Wat hebben we gedaan, en wat is daarvoor gebruikt:
*Foamen: BiltHamber Foam/SSF
*Velgen: Meguiars Wheel Brightener, IronX, diverse borstels en kwasten
*Wassen lakwerk: Poorboys Super Slick & Suds
*Kleien: Witte Meguiars klei + Dodo Juice Born Slippy
*Trims nalopen met een powersponsje en Ipa 1:1 ivm oude waxresten
*Lokale defecten en steenslag bijwerken: Lakstift, 3M schuurblokje, Abralon P3000, Excentrische schuurmachine op lucht.
*Polijstwerk: Monello Inizio Forza, Mezzo en Finale op Oranje, wit, en lichtgroene pad. Rotary en Dap
*Lak afnemen Ipa 1:1
*Wax Dodo Juice Supernatural icm Fingermitt
*Bandendressing: CarPro Perl onverdund
*Trims: Carpro Perl en Poorboys Trim Restorer
*Ingebakken Kalkresten op glaswerk: Dap icm Mezzo en oranje Pad. Daarna Ipa en Meguiars Glass Cleaner
De fotoronde:
De defecten vooraf:
Het dak na wat testspots:
De rare krassen onder de tankklep geschuurd en gepolijst:
Diepe kras met putten na schuur en polijstwerk:
Diverse gevulde steenslagplekken bijgewerkt:
De lak na polijstwerk:
Ook onder de handgrepen werd gepolijst dmv. accuboormachine en een uniball van 75mm icm Monello Mezzo:
Vastgezette kalkresten kwamen niet zonder polijsten van de ramen af:
Vooraf:
En na:
De afters:
Dit was hem weer, was een flinke klus, maar zeker de moeite waard, resultaat is zeker voor een zilvergrijze 100% meegevallen!