• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Seat Leon Topsport (Zwart)

Tjemig de pemig, je hebt 'm niet alleen een jas maar ook een dikke trui uitgedaan !

Misschien is de grootste les die we uit deze Show Off kunnen trekken dat het er niet om gaat om alles krasvrij en 1000% tiptop te krijgen,
maar om te weten wanneer je gewoon moet stoppen.

M86 zien we niet zoveel voorbij komen, bevalt dus nog steeds zie ik.

Wat betreft de padwasher + kompressors, toevallig zelf ook ondervonden dat het gewoon kan :jippie

Nee zeer zeker niet. Dit was metallic zwart en niet uni zwart. (gelukkig niet zeg!)

Heel erg mooi zo!
En is 100% correctie echt nodig vraag je je dan af? Goeie kans dat wanneer je er niet met de neus bovenop zit je het verschil niet eens ziet.

Complimenten voor het werk :)

Netjes gedaan, het is er op het oog toch allemaal nog redelijk uit gegaan!

Dat wat je zegt over het spuitwerk is niet helemaal waar, die kringentjes zijn van het voorbewerken die door de grondlak heen zijn gekomen door waarschijnlijk te haasten te werk gegaan of niet goed uitgeschuurt, heeft de spuiter niets mee te maken.
Je zult dit waarschijnlijk vaker gaan zien bij overgespoten auto;s, helaas dan wel..

Maar ga zo door kerel:jippie

Goed dat je e dat zegt! Dat wist ik niet. Kan natuurlijk zo zijn dat de spuiter ook geschuurd heeft ;-)
Maar zie je dat dan niet tijdens het spuiten of als het droog is? Lijkt mij dat je dat niet aan een klant mee wilt geven.

Ik had niets anders verwacht, top.

Dennis je hebt echt een prachtige auto, hij staat er elke keer echt strak bij, alles klopt bij die auto.

Mooie bak. Opvallend van die verschillende lakdiktes. :s

En natuurlijk een prachtig resultaat, of hoeven we dat niet meer te zeggen. :lol

Dibbuz zei:
Goed dat je e dat zegt! Dat wist ik niet. Kan natuurlijk zo zijn dat de spuiter ook geschuurd heeft ;-)
Maar zie je dat dan niet tijdens het spuiten of als het droog is? Lijkt mij dat je dat niet aan een klant mee wilt geven.

Sorry voor me latere reactie,

Na het spuiten zie je hier niks van, of het moet wel heel extreem slecht gedaan zijn dan zie je het wel meteen.
Meestal komt het tevoor schijn als die enkele dagen vol in de zon heeft gestaan maar als de zon niet op komt dagen zoals hier in nederland duurt het vaak veel langer dat het terug komt..

Ik zelf zou ook zo een auto niet weg willen geven, maar vaak bepaald de verzekering hoe het moet(te weinig uur voor een klus krijgen BV. ;) )

groetjes

Mooi hoor.. tjonge. Erg leerzame write-up ook.

Ennehm, die zwarte mag ook wel een cupra R lipje eronder :-d

Volgens mij snuffel ik twee seat-online leden.. heb zelf ook een cupra gehad.

Klopt :) R-lipje zei ik ook al maar hij vond het niks. Dan moet je het niet doen natuurlijk.