Hi Peeps,
2 dagen weer lekker liggen zweten met 28+ graden in limburg aan Si3d detail.
Meneer wilde een coating op zijn auto en of ik iets aan de lichte krasjes kon doen.
Hier zeggen we natuurlijk geen nee tegen, wel aangegeven dat het altijd 80% - 95% correctie is.
De auto bij aanvang:
1. De auto zoals normaal weer afgespoten en daarna gewassen met Nano Pure Shampoo en Monello Thick mitt. Ik kon gelijk de nieuwe droog doek van Nanolex testen en ik moet zeggen hij doet zeer zeker zijn werk.
Neemt veel water op en heb de hele auto in 1 keer kunnen drogen.
De kiertjes gedaan met APC en flink borstelen.
De velgen nog lekker een bad gegeven met Non Ferro en de banden gedressed.
2. De auto kleien met DDJ Born Slippy en Meg's Claybar.
Kwam nog genoeg van af, dit is stukje bovenkant deur.
3. Krasjes inspecteren en kijken of ik ze weg kon krijgen.
De hele auto gedaan met twee Hits Nano heavy cut op yellow pad en 1 hit op witte pad met Nano finish
polish
Onderstaand wat voor en na werk:
Onderstaande kras op de motorkap heb ik alleen een beetje kunnen verbergen:
4. Daarna de hele auto per paneel ontvet met EX en per paneel 2 lagen Si3d.
5. De ramen als laatste nog schoongemaakt met Nano glass cleaner en het interieur nog uitgezogen en behandeld met Nano interieur cleaner.
Alle trims nog behandeld en dan de final shots:
thanks all for reading!
2 dagen weer lekker liggen zweten met 28+ graden in limburg aan Si3d detail.
Meneer wilde een coating op zijn auto en of ik iets aan de lichte krasjes kon doen.
Hier zeggen we natuurlijk geen nee tegen, wel aangegeven dat het altijd 80% - 95% correctie is.
De auto bij aanvang:
1. De auto zoals normaal weer afgespoten en daarna gewassen met Nano Pure Shampoo en Monello Thick mitt. Ik kon gelijk de nieuwe droog doek van Nanolex testen en ik moet zeggen hij doet zeer zeker zijn werk.
Neemt veel water op en heb de hele auto in 1 keer kunnen drogen.
De kiertjes gedaan met APC en flink borstelen.
De velgen nog lekker een bad gegeven met Non Ferro en de banden gedressed.
2. De auto kleien met DDJ Born Slippy en Meg's Claybar.
Kwam nog genoeg van af, dit is stukje bovenkant deur.
3. Krasjes inspecteren en kijken of ik ze weg kon krijgen.
De hele auto gedaan met twee Hits Nano heavy cut op yellow pad en 1 hit op witte pad met Nano finish
polish
Onderstaand wat voor en na werk:
Onderstaande kras op de motorkap heb ik alleen een beetje kunnen verbergen:
4. Daarna de hele auto per paneel ontvet met EX en per paneel 2 lagen Si3d.
5. De ramen als laatste nog schoongemaakt met Nano glass cleaner en het interieur nog uitgezogen en behandeld met Nano interieur cleaner.
Alle trims nog behandeld en dan de final shots:
thanks all for reading!