Daily tire dressing, wat moet ik me daarbij voorstellen? Zet die automatisch een wekker zodat ik elke ochtend m'n banden kan dressen ?
Wat is het voordeel van een banden dressing met een kortere standtijd eigenlijk?
Neem van mij aan dat de grootste groep potentiële kopers niet in die categorie vallenWil er niet te lang over door gaan, maar kan me idd herinneren dat er gezegd werd dat het over een natte band kan.. maar een beetje detailer droogt toch sowieso zn banden na het wassen?
Wat is het voordeel van een banden dressing met een kortere standtijd eigenlijk?
Volgens mij kan je deze dressing ook op een vochtige/natte band aanbrengen.
maar een beetje detailer droogt toch sowieso zn banden na het wassen?
De tire van nu werkt ook top in de wielkastenQ² Tire vereist normaal gesproken een degelijke voorbereiding: banden goed reinigen en de banden drogen.
Q²M Express is echt een product wat je na het wassen zo op een band kunt smeren ook al is deze nog nat. Stuk sneller in gebruik, voorbereiding is geen vereiste (wel beter natuurlijk) maar blijft minder lang zitten. Denk ook dat het een ideale spray is om je wielkasten mee in te spuiten om deze snel mooi te krijgen maar dat wordt even testen natuurlijk.
Meguiar's heeft ook een aantal nieuwe producten, deze zijn toegevoegd aan de OP.