• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Shampoo bijna op en is niet meer verkijgbaar, welke nu?

Jackie

Detailing addict
17 mei 2009
62
52
Goedemiddag,

Mijn auto werd altijd gewassen het de shampoo van Rala genaamd superschaum (Oostenrijks merk).Deze shampoo deed zijn naam eer aan, de shampoo schuimende goed en bleef ook schuimen. Ook als de de auto schoonmaakte bleef het schuimen. Tevens had deze shampoo een goede reinigende werk en taste de waxlaag niet aan.

Ik ben dus op zoek naar een vergelijkbaar produkt!!! Wie kan mij wat advies geven??:-"
 
Verkijk je trouwens ook niet op het schuimen van een shampoo.
Schuimen zegt niet veel over de goede werking van een shampoo. Genoeg goede shampoo's die nauwelijks schuimen.
(vind het zelf trouwens wel prettig als er iets van schuim ontstaat)
 
Hoi Nicknameless,

Bedankt voor de link, zo te lezen is Born to bel Mild erg populiar, maar de shampoo van wolfgang lijkt mij ook wel wat! Welke zou meer schuimen?
 
Een shampoo hoeft in mijn ogen niet te schuimen, maar schoon te maken... :-"

Alle beide shampoos zijn goed. Tis een kwestie van voorkeur.

Misschien is er een forumlid die bij je in de buurt woont en van beide een sampletje heeft? Zo kun je een en ander proberen.

Aan de andere kant, voor die € 7,50 hoef je het ook niet te laten op dit moment ;)
 
BTBM ruikt lekker, en schuimt redelijk, ze hebt echt niet het idee dat je te weinig hebt gebruikt...


Wil je schuim? Koop dan een foamgun....Dan heeft het schuim WEL nut :D
 
Ik zou eigenlijk willen zeggen: doe eens gek en kies een shampoo die we hier met z'n allen nauwelijks gebruiken. De Dodo's, de Wolfgangs (beide zelf), de Poorboys, de Meg's en de Mother's komen tamelijk vaak voorbij, daarom is het misshcine juist wel interessanter om een fatsoenlijke shmapoo te nemen die we niet / nauwelijks kennen. ;)