• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Shampoos bijna op, welke nu?

Per wasbeurt hoef je van de BTBM veel minder te gebruiken dan de SS&S.
Is dus niet direct op prijs te vergelijken.
Ik heb de SS&S eigenlijk nog nooit gebruikt, maar BTBM is wel de shizzle.
 
tinus zei:
Anders kijk je even hier? : KLIK

Hey deze link had ik al gevonden
de 2 (beste) volgends de link zijn DODO en Poorboys shampoo's
Nu dodo vind ik eigenlijk een beetje duur ale ik twijfel nog
 
Hé Dominic,

Ik zit met hetzelfde probleem als jou. Ik ben door mijn gold class shampoo van meg heen [ gekocht voordat ik hier op het forum ben beland] en zit nu ook te twijfelen tussen btbm en pb s&ss. Nu is Dodo ook wel erg geconsentreerd en heb gehoord dat je er minder van nodig hebt als wat aangegeven staat [ is natuurlijk een richtlijn, zij weten niet hij schoon/vies je auto is]. Ik denk dat je met btbm +/- 40 keer je auto kan wassen net zoals met de s&ss.
 
bs zei:
Nu is Dodo ook wel erg geconsentreerd en heb gehoord dat je er minder van nodig hebt als wat aangegeven staat [ is natuurlijk een richtlijn, zij weten niet hij schoon/vies je auto is].

Hoe vies je auto wel of niet is heeft NIETS te maken met hoeveel shampoo je gaat gebruiken :no . Gebruik nooit meer dan de aanbevolen hoeveelheid, minder mag altijd.
 
Ik denk dat het poorboy wordt en ga wachten naar de detail dag heb ik nog eens 20% korting ook
 
stimpy:

Als je auto nog redelijk schoon is kan je toch minder gebruiken als wat aangegeven?
 
Kan, of je spuit hem in met een pre-wash zoals Bug Squash of foamen. Scheelt weer met de shampoo.