• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Shockstrut zegt 'hallo'

Shockstrut

Detailing rookie
15 jul 2013
5
0
Hi allemaal,

Na een tijdje hier op het forum te hebben rondgeneusd en de afgelopen SDD te hebben bezocht leek het mij een mooi moment om ook eens mijzelf en natuurlijk mijn dame op 4 wielen voor te stellen :)

Ik ben Joel uit Amsterdam en rij sinds 1,5jr in een A3 uit 2001 of de Ibiza '05 van vriendinlief. Ik ben tegen het detailen aangelopen toen ik onze oude 'roze' Ibiza weer rood wilde maken. Natuurlijk begon ik met het basispakket van Meguiar's en het resultaat maakt mij enthousiast om dit vaker te doen. Het resultaat na een poetsbeurt geeft altijd weer zoveel voldoening! Tegenwoordig gebruik ik de Monello Lavare, klei & Perfetto, poetsdoeken, PoorBoys Black Hole, Dodo's Supernatural wax en Reload voor de strips/rubbers.

Helaas parkeren we in Amsterdam op zo'n algemene parkeerplaats (woon in een autoloos gebied), wat wassen/poetsen een uitdaging maakt. Gelukkig werk ik net over de grens en kan ik daar in alle rust voor de deur wassen/poetsen. Echter heb ik het gevoel dat ik ondanks het forum, telkens het wiel opnieuw aan het uitvinden ben en het poetsresultaat nog te veel heeft te lijden onder mijn beperkte poetstechnieken. Hopelijk kan ik dan ook snel eens een clinic volgen of een dagje met een ervaren poetser werken om mijn skills te verbeteren. Dus als iemand eens interesse heeft om mij de nodige advies/skills aan te leren :-d

b73374eb-5545-44b5-921d-a4d6a5fb6b2d_zpsbc747b37.webp

A3 op winterbanden na een poetsbeurtje in Zweden.

IMG_1744_zpsbd738df1.webp

Halverwege afgelopen poetsbeurt deze week in Duitsland.

Welkom Joel en veel (leer)plezier hier.

Heb zelf ook een auto met de 4 ringen, kom ook van een ibi (zwarte cup) en Amsterdam ben ik ook weleens te vinden ;)

Grt Dennis

Met zo'n mooie kont in je avatar, had ik al een vermoedden dat je ook Audi rijdt. Nu ligt Hellevoetsluis, maar geef eens een gil als je in Amsterdam bent. Met een beetje geluk ben ik er dan ook. Hoor graag je adviezen.