Beste mede-forummers,
Mijn collega heeft zijn oog laten vallen op een tweedehands BMW 320d.
Het enige probleem met de auto is dat erin gerookt is, en hij hier niet goed tegen kan (kortademigheid etc.).
Is er een goede manier om dit snel en eenvoudig op te lossen?
De auto heeft lederen bekleding.
Ikzelf had gedacht aan het reinigen van het interieur met een extractor (vooral dakhemel en tapijt) en ook het leer grondig te reinigen.
Maar dit is denk ik niet voldoende, ofwel?
Na een korte zoektocht op het forum kwam ik uit op de ValetPro Enzym Odour Eater.
Werkt dit product goed om rooklucht te verwijderen?
Of is een ozon-behandeling de enige optie om de geur volledig weg te krijgen?
En wat is een correcte prijs voor zo'n behandeling? Ik heb prijzen gevonden van €75, maar ik heb geen idee of dit duur is of juist erg goedkoop?
Het zou een behandeling van 12 à 24u zijn.
Ik zou hier zo snel mogelijk een antwoord voor willen, aangezien dit de enige twijfel is die mijn collega nog heeft om de auto te kopen...
Alvast bedankt voor jullie hulp
Mijn collega heeft zijn oog laten vallen op een tweedehands BMW 320d.
Het enige probleem met de auto is dat erin gerookt is, en hij hier niet goed tegen kan (kortademigheid etc.).
Is er een goede manier om dit snel en eenvoudig op te lossen?
De auto heeft lederen bekleding.
Ikzelf had gedacht aan het reinigen van het interieur met een extractor (vooral dakhemel en tapijt) en ook het leer grondig te reinigen.
Maar dit is denk ik niet voldoende, ofwel?
Na een korte zoektocht op het forum kwam ik uit op de ValetPro Enzym Odour Eater.
Werkt dit product goed om rooklucht te verwijderen?
Of is een ozon-behandeling de enige optie om de geur volledig weg te krijgen?
En wat is een correcte prijs voor zo'n behandeling? Ik heb prijzen gevonden van €75, maar ik heb geen idee of dit duur is of juist erg goedkoop?
Het zou een behandeling van 12 à 24u zijn.
Ik zou hier zo snel mogelijk een antwoord voor willen, aangezien dit de enige twijfel is die mijn collega nog heeft om de auto te kopen...
Alvast bedankt voor jullie hulp