• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Inès: Peugeot 607 3.0 V6 AUT Full Option - Full Detail

Timm

Detailing guru
26 mrt 2011
1.598
173
Duiven
Prachtige wagen en tof dat je zoveel moeite hebt genomen om hem weer piekfijn te maken evenals het verslag en alle foto's. Ik vind dit echt top en zeer chique qua kleur en interieur. Een boel leeftijdsgenoten zullen het een oude mannen wagen vinden, laat ze lekker!

• Leuk
Reactions: RobinT

RobinT

Detailing chief
22 jan 2020
75
75
20
Tzummarum (Friesland)
Bedankt allen! Ik heb echt leuke reacties gekregen van allerlei mensen, maar zulke waardering van jullie (die-hard) mede poetsers vind ik toch wel het allerleukste.

Ondertussen heb ik uiteraard al de nodige kilometers gereden en het is elke keer weer genieten. Ik heb zelfs het idee dat deze glimmende bak behoorlijk wat bekijks trekt onderweg

Laatst bewerkt:

Heijneker

Detailing guru
27 jan 2020
248
118
25
Ilpendam
Bi-zar! Ik zou bijna willen zeggen: Fabrieksnieuw!

Maar werkelijk fantastisch wat je ervan hebt weten te brouwen. Een 'Diamond in the rough' optimaal laten shinen. Geniet ervan!

• Leuk
Reactions: RobinT

RobinT

Detailing chief
22 jan 2020
75
75
20
Tzummarum (Friesland)
@Heijneker Dat is echt leuk om te horen, bedankt! :)

Toch wel gaaf ook om die effecten van zo'n coating zelf te mogen ervaren. De auto is na een week echt nog veel schoner dan mijn vorige auto die enkel in de Hybrid Sealant stond van Turtle Wax, en die bleef altijd al aardig schoon. Volgende week mag ik 'm voor het eerst weer wassen :)
Ook heb ik nog Gyeon View besteld laatst. Daar moet ik ook nog even tijd voor vinden om daarmee het glas te behandelen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: kawazxr en Tomsel

RobinT

Detailing chief
22 jan 2020
75
75
20
Tzummarum (Friesland)
Gisteren heb ik opa en een vriend de 607 laten ervaren. Zodra je de elektronische vering op standje sport zet en bij de versnellingspook het knopje 'S' indrukt wordt het een compleet andere auto en de reacties zijn goud waard.

Met het mooie weer erbij moet je onderweg toch even stoppen om wat foto's te schieten met de telefoon. Jullie kennen dat gevoel vast wel :laughing:

Zoals het nu lijkt ga ik de 607 woensdag voor het eerst weer wassen, zo veilig mogelijk. Bizar hoe schoon de wagen is gebleven (relatief gezien), ondanks het gekke weer en de extra kilometers de afgelopen weken.

20210411_140811.jpg
20210411_141621.jpg
20210411_141630.jpg
20210411_141657.jpg
20210411_141830.jpg
20210411_141951.jpg
20210411_191431.jpg
20210411_191618.jpg

MiataMan

Detailing rookie
2 dec 2020
12
15
Wát een wagen zeg, met recht een slee. Daar zijn heel veel uren in gaan zitten, en dat kan je duidelijk zien. Kwijl...

Ik heb nog nooit in een 607 gereden, maar ik ben er wel erg benieuwd naar. Ik heb als studentchauffeur een hoop interessante auto's mogen proberen (je zult maar een hobby hebben), maar nooit een luxe Peugeot, en al helemaal geen 607.

Toch maar op het (veel te lange) lijstje zetten.