• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Skoda Octavia tussenpakken met rotary - lakstift - Cquartz

Stephan

Detailing chief
24 jan 2012
656
103
38
Hasselt
Hoi iedereen,

Even het topic veranderd want besef dat er geen antwoord op de geven is.

Vandaag maar eens 25gr lak gaan halen voor alle beschadigingen weg te stippen . Lak is verbazend duur geworden ivg met 3j geleden ! Wel lekker kleurtje (Smaragdgrün) zo nieuw

Zou dit een goed idee zijn, ik wil mijn skoda volledig strak maken. Maar heb geen heel weekend tijd om hem volledig af te werken en ook niet de uithouding (teveel rds en schade).

Nu dacht ik om bv deze week de motorkap + zijpanelen en bumper aan te stippen en te wetsanden tot zaterdag. Dan zaterdag deze delen polijsten met rotary wol - dap wit- - dap zwart en waxen . (delen die niet tussengepakt worden afplakken met schilderfolie met afplaktape (wie dit kent)...

Zo wilde ik x-aantal weken werken en dan zou heel de auto af moeten zijn buiten de LSP. Als ik hem dan volledig ontvet met ipa, kan dan gewoon de cquartz laag aangebracht worden?

Iemand een voorstel qua compound. ik heb de m105+Inizio Forza op paars wolletje.
Ook zit ik nog met de deurlijsten... Ik heb een 3 inch pad voor de dap maar niet voor de rotary. Toch maar een backingplate voor de rotary of moet dit te doen zijn met het dapje?

Grtz

Fons
Grtz

Stephan
 

Vergelijkbare onderwerpen