Gister van 'n indirect familielid 'n Skoda mogen aanpakken. Ik had het idee dat hij z'n auto wel 'n beetje netjes hield, maar dat viel tegen. daar aangekomen had ie z'n auto al gewassen. nou ja, door de wasstraat gereden..... zoals ie altijd doet bleek het.
ook veel schade omdat z'n vrouw voor "select vracht" (als ik het mag noemen) rijdt en dan van die magneetplaten op de zijkant moet plakken.
gelukkig heb ik de lakschade kunnen beperken, maar niet alle krassen weg kunnen krijgen. maar de eigenaar was tevreden en hij zal 'm niet meer door de wasstraat rijden. Ook de magneetplaten komen er niet meer op. hij gaat 'n manier bedenken om ze aan de binnenkant voor de ramen te maken.
stappenplan:
-bepaalde delen met apc en borsteltje bewerkt
-toch nog maar 'n keer gewassen en velgen geprobeerd wat schoner te krijgen. was niet vereist, omdat er toch andere wielen op komen
-gekleid
-testspots gemaakt
-bepaalde delen, waar nodig met monello inizio
-volledige auto met pb ssr2.5 op oranje en ssr 1 op wit
-monello finale op zwart
-pb black hole op zwart
-dodo juice rainforrest rub
-PB trim restorer
-dash nog even snel behandeld met PB natural look
de foto's:
voor:
na:
ook veel schade omdat z'n vrouw voor "select vracht" (als ik het mag noemen) rijdt en dan van die magneetplaten op de zijkant moet plakken.
gelukkig heb ik de lakschade kunnen beperken, maar niet alle krassen weg kunnen krijgen. maar de eigenaar was tevreden en hij zal 'm niet meer door de wasstraat rijden. Ook de magneetplaten komen er niet meer op. hij gaat 'n manier bedenken om ze aan de binnenkant voor de ramen te maken.
stappenplan:
-bepaalde delen met apc en borsteltje bewerkt
-toch nog maar 'n keer gewassen en velgen geprobeerd wat schoner te krijgen. was niet vereist, omdat er toch andere wielen op komen
-gekleid
-testspots gemaakt
-bepaalde delen, waar nodig met monello inizio
-volledige auto met pb ssr2.5 op oranje en ssr 1 op wit
-monello finale op zwart
-pb black hole op zwart
-dodo juice rainforrest rub
-PB trim restorer
-dash nog even snel behandeld met PB natural look
de foto's:
voor:
na: