• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

skoda octavia

wilco

Detailing chief
10 mrt 2009
538
100
45
Oss
Gister van 'n indirect familielid 'n Skoda mogen aanpakken. Ik had het idee dat hij z'n auto wel 'n beetje netjes hield, maar dat viel tegen. daar aangekomen had ie z'n auto al gewassen. nou ja, door de wasstraat gereden..... zoals ie altijd doet bleek het.

ook veel schade omdat z'n vrouw voor "select vracht" (als ik het mag noemen) rijdt en dan van die magneetplaten op de zijkant moet plakken.

gelukkig heb ik de lakschade kunnen beperken, maar niet alle krassen weg kunnen krijgen. maar de eigenaar was tevreden en hij zal 'm niet meer door de wasstraat rijden. Ook de magneetplaten komen er niet meer op. hij gaat 'n manier bedenken om ze aan de binnenkant voor de ramen te maken.

stappenplan:
-bepaalde delen met apc en borsteltje bewerkt
-toch nog maar 'n keer gewassen en velgen geprobeerd wat schoner te krijgen. was niet vereist, omdat er toch andere wielen op komen
-gekleid
-testspots gemaakt
-bepaalde delen, waar nodig met monello inizio
-volledige auto met pb ssr2.5 op oranje en ssr 1 op wit
-monello finale op zwart
-pb black hole op zwart
-dodo juice rainforrest rub
-PB trim restorer
-dash nog even snel behandeld met PB natural look

de foto's:

voor:

IMG_3878.webp

IMG_3879.webp

IMG_3880.webp

IMG_3881.webp

IMG_3887.webp

na:

IMG_3888.webp

IMG_3889.webp

IMG_3890.webp

IMG_3891.webp

IMG_3892.webp

IMG_3893.webp

IMG_3894.webp

IMG_3895.webp

IMG_3896.webp

IMG_3897.webp

IMG_3898.webp

IMG_3899.webp

IMG_3900.webp

IMG_3901.webp

IMG_3902.webp

IMG_3903.webp

sign0173.webp
Van swirls naar een strakke lak! Toppie! Wel een stevige rijder/remmer aan de velgen te zien op de laatste foto's.

Zeer mooi resultaat:cool
Dit is uiteraard een mooie kleur maar o o zo'n krasmagneet....:roll