• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

sleuteltje backingplate

Brikke

Detailing addict
7 okt 2009
61
52
Beste mededetailers,

Ik ben mijn sleuteltje kwijt om de backingplate van mijn dap los te maken,de velcro is aan het lossen en heb em al is geplakt dus denk dat het tijd wordt dat ik is een nieuwe backingplate bestel maar kan er mij iemand zeggen hoe ik aan zo'n sleuteltje kan geraken of hoe ik dit kan oplossen

Ik hoor het wel

Groetjes Kris
 
elke andere willekeurige sleutel moet (met een beetje "overtuigingskracht" :D) passen lijkt me...
alleen ff de juiste maat vinden....
er is niet veel plaats tussen de plate en de beschermkap, ik weet t...maar als je m echt los wilt/moet hebben, kan t altijd lijkt me :cool:
 
ivo's zei:
elke andere willekeurige sleutel moet (met een beetje "overtuigingskracht" :D) passen lijkt me...
alleen ff de juiste maat vinden....
er is niet veel plaats tussen de plate en de beschermkap, ik weet t...maar als je m echt los wilt/moet hebben, kan t altijd lijkt me :cool:


Dat dacht ik eigelijk ook Ivo maar zat ook met de weinige plaats in mijn hoofd
 
Met een snuk terug draaien,dan heb je geen sleuteltje nodig,zo verwissel ik ook een slijpschijf als ik de sleutel vergeten ben.