• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Smeren gasveer en Logo?

Jahe

Detailing guru
1 okt 2017
732
153
Vleuten
Hi!

Van wassen en polijsten begin ik ondertussen steeds meer verstand te krijgen. Autotechniek en smeering helaas wat minder… vandaar mijn vraag:

Welke CarClean producten kan ik gebruiken voor het smeren van de gasveer van de kofferbak. Deze bedoel ik dan:
A5133E64-76D2-43A4-95FF-8B7C651D89B4.jpeg


Daarnaast heb ik denk ik het Seat logo op de achterzijde te vaak gewassen waardoor deze niet meer netje terug “klapt”. Ik wil kijken of ik deze ook eerst kan smeren om uit te sluiten dat het probleem daar zit en niet in de veering..
225D67E9-7FFF-4E3E-A2C4-3D87F84531D8.jpeg


Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een suggestie want ik kom hier https://www.carclean.com/nl/overig/additieven-en-smeermiddelen/smeermiddelen helaas zelf niet uit…

Thnx!
 
De stang van de veer (wat naar binnen schuift) alleen afnemen met een oude doek.
Als er puntjes op zitten (die je kunt voelen) even licht polijsten en afnemen.
Niet invetten, dan gaat je keerring het niet leuk vinden.

Logo smeren met naaimachine-olie of siliconenolie (bevat geen of bijna geen toevoegingen)
 
  • Leuk
Reactions: Jahe