• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

smokewerks stelt zich voor

smokewerks

Detailing rookie
27 dec 2012
9
0
Ik lees hier al even mee maar nu word het wel tijd om me ook eens voor te stellen,
Ik ben Nick,28 jaar en echte vag liefhebber,al vind ik elke wagen wel wat hebben.
Ik werk in de autoschade herstelling waar het er wat minder liefdevol aan toe gaat voor de lak.
Niet helemaal tevreden met de staat van mijn lak ben ik begonnen met in een winkel een kleisetje van meguiars te kopen en wax.
Al gauw vond ik de wax toch niet dat en zo ben ik op deze site terecht gekomen,een jaar later en vele paketten later word het tijd voor een 2de kast om de producten te bergen :-"

Omdat iedereen foto's leuk vind :
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/441/sam1635c.jpg/]

Welkom Smokewerks! Aalst is niet ver van hier, wie weet zijn we mekaar al tegengekomen. Hoewel, zo'n glans op een 80 heb nog niet gezien :-)^

Welkom! Mooie Audi en prachtige glans. Dat schreeuwt om meer foto's!