• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

SN schimmel?

Amstier

Detailing guru
20 jan 2010
5.476
105
42
Zag vanavond na het aanbrengen van mijn SN wax, dat er onderin wat rare zwarte vlekjes/stippen zitten. Is dit schimmel? Heeft een van jullie dit ook? De rest van de inhoud is gewoon normaal, alleen onderin aan de rand zitten van deze rare plekjes.
Wax en de overige spullen staan in een magazijnkast in een vochtvrije garage:

Garage5.jpg
 
mijne heeft wel een paar luchtbelletjes, maar geen schimmel-verschijnselen of iets wat daarop lijkt.... :weetniet
 
mooie garage trouwens Paulus....die schimmel? nog niet gezien....bij mij staat het ook vrij vochtig maar met de potjes goed afgesloten mag dat geen probleem zijn dacht ik.
 
Dank je corsawim!

Hier staan nog meer foto's van de garage:

https://forum.Carclean.com/cc_postst5919p2/Paulus-zijn-collectie.aspx

Zal eens kijken of ik een duidelijkere foto kan fabriceren.
 
Misschien te maken met temperatuurschommelingen? (condens ofzo?):weetniet

Denk dat gewoon de standtijd te goed is waardoor je m niet vaak genoeg gebruikt!:grinning:
 
:grinning: Gebruik hem 1 a2 keer per jaar! Zit zeker nog voor 95% vol. Temperatuurschommelingen zou kunnen, al staan al mijn waxen in een koelbox in de kast.
 
Heb de inhoud uit de pot kunnen krijgen, er zat een luchtbel onderin. Hier zat dus ook de schimmel. Kon het zo wegvegen met mijn vinger. Heb de wax terug in de pot gedaan, en vevolgens in wat warm water gezet, de wax heeft nu de luchtbel opgevuld. Wax was niet gesmolten. Maar wat ik raar blijf vinden is dat er schimmel op kwam...
 
heb dit wel eens bij tsunami69 gezien in een pot autobalm wax,zwarte schimmel maar sn damn even tim vragen lijkt mijn??!!
 
Zal Tim er niet mee lastig vallen... En het is inmiddels opgelost!