• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sneak Preview logo Diventa Bella

Mooi. Less = More -> eens! :cool:


Zei ik laatst iets over een huisstijl in de kleuren zwart en geel...!? Mooi om te zien dat het ook heel anders kan, Tim.
 
Het heeft zeker iets ! Elegant en stijlvol :cool:

Maar mag ik vragen waarom het zeepaardje (dat is het toch?). Het past zeker daar niet van, heb ik gemist waarom het paardje?
 
qatsanqat zei:
Zei ik laatst iets over een huisstijl in de kleuren zwart en geel...!? Mooi om te zien dat het ook heel anders kan, Tim.

Dat zei je inderdaad. Maar we hebben nog een troef voor je:

DiventaWit.gif
 
Dat spreekt meer dan in het zwart.

Maar is uiteraard zoals met alles dat smaken verschillen.


Glasgravure is erugg sjiek :heart_eyes:
 
Het heeft allemaal te maken met hoe / wat / welke achtergrond je gebruikt ( metaal / hout / glas ) en welke kleur dit heeft.
Moet er namelijk wel uitspringen.
Wil je puur en alleen het logo zelf er uit laten springen ( 2e variant ( meer a la gravure ), of kies je er voor om er een balkje met kleur ( zwart / wit / whatever ) te nemen met daarin de tekst + zeeknol ( 1e variant )

En met graveren krijg je geen kleur, wat je doet is volledig invullen of gedeeltelijk, zo krijg je dan weer een andere structuur en dichtheid.
 
ik zou gewoon vinyl sticker laten maken, met bovenstaande logo.

mocht het dan toch tegenvallen, kan het er altijd af, en ik geloof dat het kwa kosten ook nog zeer goed te doen is!

logo is schitterend! ben erg benieuwd hoe druk het daar gaat worden:party:
 
Ik ga hier vrees ik als enige een negatieve commentaar neer zetten.
Ik vind het logo niet zo geslaagd, een beetje te plat, te simpel, een extra shaduwtje ofzo rond de letters had het voor mijn gevoel meer diepte gegeven. Tevens zie ik er nergens een link naar met Carclean zelf, je zou zo zeggen dat het een logo is voor een ander bedrijf.
Dit is natuurlijk maar mijn mening maar ik wou ze toch even kwijt.