• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sneak Preview logo Diventa Bella

Je was niet alleen Rodders.
Vind het zelf ook te plat, maar zoals ik al aanhaalde is dat een kwestie van smaak.
 
rodders zei:
Ik ga hier vrees ik als enige een negatieve commentaar neer zetten.
Ik vind het logo niet zo geslaagd, een beetje te plat, te simpel, een extra shaduwtje ofzo rond de letters had het voor mijn gevoel meer diepte gegeven. Tevens zie ik er nergens een link naar met Carclean.com zelf, je zou zo zeggen dat het een logo is voor een ander bedrijf.
Dit is natuurlijk maar mijn mening maar ik wou ze toch even kwijt.

:|~* Nee hoor Jan, het is allemaal persoonlijk natuurlijk. Het logo is ook simpel bedoeld, het geeft niet dat het niet iedereen aanspreekt. Wacht maar tot alles klaar is ;)

Het is ook bedoeld als een 'ander bedrijf' Diventa Bella moet uiteindelijk zelfstandig functioneren en los staan van Carclean.com

Jeroen zei:
Volgens mij heeft Tim een heel aquarium thuis met allerlei zeepaardjes :D

Nu gaat dat nog kloppen ook, van kleins af aan ben ik met aquaria bezig en in mijn nieuwe kantoor is het de bedoeling om een zee-aquarium te plaatsen. :heart_eyes: Ik werk zo veel dat ik daar veel rust in ga vinden. :ja

@Jeroen :D
 
Tim zei:
'een ander bedrijf'

Hahaha! Moest even denken, maar het filter werkt nog prima! :D

Tim zei:
Nu gaat dat nog kloppen ook, van kleins af aan ben ik met aquaria bezig en in mijn nieuwe kantoor is het de bedoeling om een zee-aquarium te plaatsen. :heart_eyes: Ik werk zo veel dat ik daar veel rust in ga vinden. :ja

@Jeroen :D


Leuk! Vroeger hier ook een enorm aquarium gehad, en volgens me ouders was ik toen ik nog heel klein was, er niet vandaan te slaan :schaam
 
Ten eerste ben ik erg benieuwd naar het zuster bedrijf !
En uiteraard de spullen daarvan,weer wat om er bij te verzamelen:party: :party: :-b
En vind bijde logo's gewoon lekker simpel en strak:)^

Vond alleen het zeepaardje beetje vreemd:D Maar wel erg uniek !
Maar nu wel verklaarbaar ;) En ik wil zelf ook al jaren een zee-aquarium maar heb er geen ruimte voor:sob: Dus pics van de zeedieren ook welkom:D
 
Nou ben ik toch wel een beetje benieuwd naar hoe Diventa Bella straks gerund gaat worden naast Carclean.
Op papier zal het wel een aparte onderneming worden, maar het zal toch naar buiten toe een duidelijke band met Carclean hebben.
En ik neem aan dat de personele bezetting van Carclean en Diventa Bella ook wel de nodige overlap zal hebben. ;)
Kunnen klanten straks ook iedere werkdag / eventueel zaterdag terecht voor een detail?