• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sneltoets maatverdelingen webshop

AndyVR

Detailing guru
11 jul 2020
1.808
158
Peer
Het viel mij vandaag op dat wanneer je in de webshop tussen de producten scrolt en bv. Gyeon prep neemt, een andere inhoud bv. van ''500ml'' naar ''1000ml'' drukt, dit vakje wel ingekleurd wordt maar de prijs blijft op ''vanaf 13.99 euro'' staan, waardoor je alsnog het individuele venstertje van dat product dient te openen. (sorry voor de sh*tty foto)
prepper de prep.jpg

Niet lullig bedoelt maar het zou nog toffer zijn als dan ook de prijs naar gelang die gekozen inhoud wordt weergegeven, iets in mij zegt dat dit waarschijnlijk ook wel de hele opzet was van dit hulpmiddeltje?

... Ja ik was weer aan het ''windowshoppen'' o_O:blush:
 
Huh? Ik zit niet zo vaak in de webshop, maar ik kan mij heugen dat ik alleen een vanafprijs kon zien. Dan drukte ik op het artikel, kwam op de volgende pagina en daar kon ik dan de verschillende volumes aanklikken zoals op de foto. (En de prijs past zich dan aan, mits op voorraad)
 
@Quantoxx ik weet niet als het voordien anders was, het viel mij alleen net nu op. Het is natuurlijk een kleinigheidje en maar 1 extra klik.

@RedCat jij krijgt dan wel een andere prijs bij het kiezen van een andere inhoud?
 
Oh, het valt mij nu pas op dat je op de overzichtspagina, na bijv. het zoeken naar ''Gyeon Prep'', op de volumes kan klikken. Ik dacht dus dat dit alleen op de pagina van het artikel zelf was.

Maar, ik ervaar hetzelfde probleem als @AndyVR; De prijs veranderd niet, mits in naar de pagina ga van het artikel.

(Chrome, via de PC)
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
Hier in Ege op de PC ook hetzelfde "probleem" binnen de zoekresultaten pagina. Klik ik naar de productpagina dan update wel alles mee.
Reproduceren -> zoekvenster Gyeon Prep intikken en enter drukken. Er verschijnt een pagina met zoekresultaten. Daar kan je op de verschillende volumes klikken terwijl er een vanaf prijs blijft staan.
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
Klopt, is bekend en er wordt aan een oplossing gewerkt.
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR