• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Spoelbak + schuursponsje = verdriet

Frontysco

Detailing chief
6 mei 2018
98
93
36
Bemmel
Sinds een week een nieuwe keuken, ontzettend blij mee. De vrouw was gisteren avond niet helemaal fit meer en heeft de spoelbak (RVS) schoongemaakt met een schuursponsje.
Normaliter zou je zeggen, ja dus? Nou deze was nog gloed gloed gloed nieuw. Nu zie je dus precies waar dat duivelse sponsje geweest is, balen!

De DAP past helaas niet in de bak daar deze een beste lengte heeft. Kan ik de spoelbak weer 'als nieuw' krijgen of zal je altijd zien wat je bewerkt hebt?
Ik heb het Monello arsenaal ter beschikking (Mezzo, Veloce en die andere) en genoeg machine pads (die ik natuurlij ook met de hand kan gebruiken)
 
Persoonlijk ga ik één keer in de 3 maanden ofzo met Prof. Polish door de spoelbak en over de afzuigkap, werkt perfect! Omdat de afzuigkap verticaal geborsteld is en hij best hoog is, had ik met zwaardere middelen altijd zichtbare banen in het RVS. Met Prof.Polish heb ik het ideale middel aangezien deze goed reinigt, en minimaal (niet?) slijpt. Geen banen meer en een super mooie afzuigkap (en spoelbak ;)).
 
En je krijgt daarmee ook schuurspons banen weg? Gezien het pas de eerste keer is, is de schade breed maar minimaal. (Groot oppervlakte maar niet te diep) en gaat de boel hiervan niet glimmen?
 
Profpolish zal de schuursponsbanen niet weghalen verwacht ik, met een fijne structuur ScotchBrite velletje zal dat beter gaan of wellicht dat het met een metaalpolish ook lukt. Maar zo'n rvs spoelbak gaat toch beschadigen, met of zonder vrouw.
 
  • Grappig
Reactions: Frontysco