• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sprayflessen

truckerwilco

Detailing addict
21 aug 2011
54
52
Ik zie bij verschillende gewone blanco sprayflessen maar kan ze in de webshop nergens vinden.

Kan iemand mij vertellen waar hij ze vandaan heeft?

Het liefst een beetje voordelig maar ook een beetje kwaliteit.
 
Er is 2 keer een groupbuy geweest voor dat soort (overigens uitstekende) sprayers. Volgens mij verder niet makkelijk los verkrijgbaar.
 
Ik ben nog niet zo lang op dit forum dus denk dat die groupbuys daarvoor waren.

Jammer dat er zo lastig aan te komen is. Ben ook al op internet aan het zoeken maar kan ook niet echt wat vinden.
 
Je zou een oproepje kunnen doen in te koop / gezocht. Misschien dat iemand nog wat over heeft van een eerdere groupbuy.
 
Toevallig, ik zit in de flesjes en sprayers.
Als CarClean het goed vind wil ik best wat mensen helpen hier.
Ik wacht echter eerst even op goedkeuring.
 
Sprayers zijn vaak het lastigst, want deze raken verstopt. Dus altijd na gebruik uitspoelen, en dan de fles afsluiten met een normale dop. Volgens mij gebruikt hier bijna iedereen de Carclean.com Chemical Resistant Sprayer.
 
Ik gebruik flesjes en sprayers van de eerste groupbuy.
De enige die ik doorspoel met water is die van de wheelbrightener.
De rest blijft er gewoon opzitten en doe ik niks mee.
En ze blijven het gelukkig gewoon doen.

Als ik ze allemaal door zou moeten spoelen word ik gek denk:)
 
Probleem met de sprayers is vaak kristalvorming, niet zozeer dat de sprayer er niet tegen bestand is.
De flessen en sprayers die je hier vaak voorbij ziet komen, komen van Nipak vandaan.
 
Dat klopt, als je een sprayer een jaar niet gebruikt is het raadzaam hem schoon te maken en de fles af te sluiten met een schroefdop.
Maar ik lees hier af en toe verhalen van sprayers waarvan de seals gewoon weg worden gevreten na een paar maanden.
Dat is echt niet nodig!
 
SMFLK zei:
Als je een chemisch resistente sprayer hebt hoef je hem ook echt niet door te spoelen.


Met Wheel Brightener wel hoor, 1 week is al voldoende om de sprayer niet meer te laten werken, ik heb er al tig geprobeerd. Tis trouwens zo op te lossen door ze in warmwater te leggen, maar goed.
 
Meguiars Wheel Brightener + Chemisch Resistente sprayer : na ELK gebruik doorsprayen met warm water.. Sindsdien houd mijn sprayer het al 2j uit :)

Voort heeft nog geen enkele sprayer van dit aantal het begeven.. Dit zijn de standaard poorboys sprayers.. Vernevelen zeer fijn. Nog nooit doorgespoeld met warm water na gebruik en ze werken nog allemaal :)

300fxa8.jpg


1413akz.jpg
 
tamer zei:
Hoeveel heb je er nodig, en wil je 500ml of 1000ml?

Ik wou er 50 van 500ml aanschaffen, heb een offerte gevraagd en 25 kosten 36 euro en 50 stuks kost 49 euro.

Heb er genoeg over dan dus stuur me maar een PM als je meer wil weten ;)
 
Ik heb ook die van poorboys en de lege 500ml-flesjes spaar ik op. Ook gebruik ik de flessen van HG, ff sticker verwijderen en je hebt een mooie witte fles. Wanneer er hier iets leeg is van HG dan houdt ik de flessen bij en ze zijn tegen veel bestand, ook de spraykop trouwens.

De Chemical Resistant Sprayer van CC is natuurlijk wel een luxe spraykop (heb zelf ook zulk exemplaar) Daarvan gebruik ik de schaalverdelen voor eventueel producten te verdunnen...

grtz