• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

sprinter

sprinter

Detailing rookie
30 jun 2010
5
0
Afgelopen donderdag een mooie oude bus gedaan. Een hoop werk, maar ook heel veel voldoening. Ik heb de volgende spullen gebruikt:

* Monello Finale op een witte Hamach pad.
*CG Nano-seal op een zwarte Hamach pad
* Collinite Insulator wax op een zachte gele pad van een obekende producent

Het aluminium en de traanplaat zijn behandeld met een speciaal daarvoor gemaakt goedje waarvan ik de naam even kwijt ben het is van CG. De foto's zijn niet van opperbeste kwaliteit, HTC monteerd niet zulke goede lenzen in zijn telefoons met camera.....

De foto's:
telefoon23-06-2012031-1.webp
telefoon23-06-2012032.webp
telefoon23-06-2012033.webp
telefoon23-06-2012038.webp
telefoon23-06-2012039.webp
telefoon23-06-2012041.webp
telefoon23-06-2012042.webp
telefoon23-06-2012031.webp

Ja, het was een beste klus. Het heeft me zonder onderbrekingen een uur of 7 gekost. En dan heb ik alleen nog maar het gedeelte onder de ramen kunnen doen(dat vond de eigenaar het belangrijkst) Het volgende project van dezelfde eigenaar staat ook alweer op de rol. Een heerlijke vooroorlogse amerikaan met blistering in de lak. Iemand nog tips en adviezen voor lakken met dit defect?

7 uurtjes? Dat vind ik nog rap !
Jammer van de foto's inderdaad komt het resultaat niet mooi naar voren helaas

Respect voor deze enorme klus zeg. :cool Volgens mij wel mooi geworden, maar door de foto's kan ik het niet heel goed zien. Heb je nog andere?

Had ik effe een ander busje in gedachten bij het zien van de topictitel.....

Respect!!!:-)^

Is zeker weer eens wat anders dan een autootje !

Mooi resultaat trouwens :cool .

Foto 4 en 7 zijn best wel scherp (tegenover de andere foto's toch ) . :ja

7 uur? 8-()) Dat is echt snel zeg! Met de Polo van laatst ben ik 9 uur bezig geweest, en dat vinden de meesten hier al snel. Maar desalniettemin: prachtig resultaat op deze mooie oldtimer bus :cool

Mooie bus en een prima resultaat, met de tijd die je eraan hebt besteed zeker.
Denk niet dat de lens de belangrijkste oorzaak is van de slechte foto's, volgens mij is het voornamelijk bewegingsonscherpte die ik zie.