• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

spuitnevel van wegmarkering op wagen

pkt

Detailing addict
4 jan 2012
27
60
Vandaag toevallig opgemerkt dat de wagen van mijn vrouw(volvo V60) helemaal onder de witte plekjes verf zit......:eek::eek:

Blijkbaar heeft ze gistern gepasseerd op een plaats waar ze net wegmarkeringen aan het aanbrengen waren..... Ge moet de oorzaak dan natuurlijk niet ver zoeken he... GRRRRRRRR Spuitnevel op de ganse wagen,op de lak,ramen,...overal dus. Met je vingernagel kan je het er nog van krassen,met een natte doek verdwijnt het in 1ste instantie ook maar ff later is het plekje daar terug... Heb contact opgenomen met die mannen van wegenverkeer,alsook met de stad. benieuwd wat er uit de bus zal komen. Wat kan er in dergelijke gevallen best gebeuren??
 
Ik ben even gaan Googlen en vond vrijwel meteen dat dit soort ''schade'' gemeld kan worden bij Rijkswaterstaat.

Zo niet, dan zou ik denken aan o.a. kleien.

Zoekfunctie leverde een soortgelijk topic op; --> link <--
 
  • Leuk
Reactions: RedCat
is ondertussen gemeld bij het stad en alsook bij de firma die de wegmarkeringen uitvoert. Heb offerte van de carrossier voor het polieren van de auto,of is dit niet de beste oplossing???