Vandaag wou ik eindelijk eens me schoonvader zijn mercedes afmaken, had zijn moterkap en koffer al gedaan.
Nu ging alles lekker SSR 2.5 2 passen gedaan en toen de SSR 1 boven gehaald.
Schudden en ik denk 8o heb ik de pro polish vast?
Kijk nog eens.... nope is toch echt roze.
Nou het zal wel, hopla de slappe roze drap op mijn witte pad en gaan met die banaan toch.
Nope 8-o bij uitwrijven krijg ik mega krassen op het dak, ik denk ]-0 ]-0 ]-0 zal toch niet waar zijn he.
Beter kijken en nee zijn geen krassen maar je krijgt ze er niet met een mf doek uit.]-0 ]-0
Wel als je met je vinger tip goed wrijft krijg je het weg.
Toen ik mijn auto 2 maanden geleden had gedaan was het een mooi ferme erwt maar nu :weetniet
Wat kan hier de oorzaak van zijn? lijkt er sterk op dat het vet is want met een sopje van dreft krijg je het wel weg.
IPA daar in tegen krijgt het niet weg.
Heb wel in de schaduw gewerkt want in de pale zon was het niet te doen.
Anyway daar ging de detail sessie}
w want heb helaas niks anders om van 2.5 naar pro polish te gaan.
Heb zijn wagen voor de time being maar met SRP behandeld en wie mocht twijfelen over de vullende eigenschappen hier van.
Nu ging alles lekker SSR 2.5 2 passen gedaan en toen de SSR 1 boven gehaald.
Schudden en ik denk 8o heb ik de pro polish vast?
Kijk nog eens.... nope is toch echt roze.
Nou het zal wel, hopla de slappe roze drap op mijn witte pad en gaan met die banaan toch.
Nope 8-o bij uitwrijven krijg ik mega krassen op het dak, ik denk ]-0 ]-0 ]-0 zal toch niet waar zijn he.
Beter kijken en nee zijn geen krassen maar je krijgt ze er niet met een mf doek uit.]-0 ]-0
Wel als je met je vinger tip goed wrijft krijg je het weg.
Toen ik mijn auto 2 maanden geleden had gedaan was het een mooi ferme erwt maar nu :weetniet
Wat kan hier de oorzaak van zijn? lijkt er sterk op dat het vet is want met een sopje van dreft krijg je het wel weg.
IPA daar in tegen krijgt het niet weg.
Heb wel in de schaduw gewerkt want in de pale zon was het niet te doen.
Anyway daar ging de detail sessie}
Heb zijn wagen voor de time being maar met SRP behandeld en wie mocht twijfelen over de vullende eigenschappen hier van.