• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

stap 1: voorstellen

Stee

Detailing rookie
3 sep 2008
93
0
Hallo allemaal,

Ik ben Stephen, 24 jaar jong, woon in Blaricum samen met mijn vriendin.

Naast de gebruikelijke werkzaamheden om de centjes binnen te halen ben ik al geruime tijd (lees: jaren) bezig met autotechniek, tuning, styling etc. Dit alles op hobby basis. Zelf rijd ik een Golf type 3 uit 1997, 5-deurs, zwart mettalic en afgezien van velgjes een gewone standaard auto, voor mijn vriendin heb ik een peugeot 205 uit 1990 gekocht, leuk bakkie maar had wat poetswerk nodig, dit is al vergevorderd dus ik zal gelijk wat fotootjes plaatsen straks. Mijn eigen auto is zo nu ook zo goed als weer schoon dus dat plaats ik in "show your shine" Voor vrienden en kennis doe ik veel kleine onderhoudswerkzaamheden, tuning/styling, poets/polijsten etc.
Ook al geruime tijd houd ik mij bezig met poetsen etc. Echter heb ik de laatste tijd wat rond zitten neuzen op het forum en bij carclean nog wat spulletjes aangeschaft (Top service!).

Kan nog een hoop lulkoek neerzetten maar lijkt mij niet verder van enig nut..
 
En ook van mij een hartelijk welkom op dit forum.
Veel lees, post en poetsplezier gewenst :party: