• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stapje verder dan M83

n0sTRa

Detailing chief
7 mrt 2009
155
85
Ik ben een liefhebber van Meguiar's en ben in bezit van de M80 en de M83 maar zou nog een stapje verder willen kunnen gaan in het verwijderen van swirls en krassen.

Ik heb een DAP900 en voorlopig is men "sterkste" pad een oranje.

Wat zou ik best kunnen doen, sterker product of een gele pad en verder met de M83?

Indien ik ander product moet hebben, welke neem ik dan best uit het Meguiars assortiment? De M105, M84 of So1o?

Ik weet dat er andere producten zijn die beter/makkelijker/goedkoper zijn, maar zou graag toch bij Megs blijven.

De M105 en M205 zijn producten die op elkaar zijn afgestemd.

Ooit eens een Audi A3 mogen doen, ik heb allerlei combinaties van producten en pads geprobeerd zonder resultaat. De good old M105 en M205 deden het wel goed.

Maar de 105 en dan finischen met de M80 moet toch ook lukken of niet? Eventueel nog met de M83 er tussenin.

Of dien de 105 om met een rotary aan te brengen?