• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stappenplan Opel Astra Sports Tourer wit

Soms kan je een hele kluif aan een auto hebben. Weet ik alles van ;-)

Maargoed de volgende keer ga je gewoon weer een stapje verder en krijg je een nog beter resultaat!

Ik ben nu wel heel benieuwd naar de foto's :rules

Woody;306845 zei:
Soms kan je een hele kluif aan een auto hebben. Weet ik alles van ;-)

Maargoed de volgende keer ga je gewoon weer een stapje verder en krijg je een nog beter resultaat!

Ik ben nu wel heel benieuwd naar de foto's :rules

+1 het is onmogelijk om alles van de eerste keer perfect te doen als beginner. Maar je
weet nu wel waar je je nog wat moet over inlezen en op oefenen.

Yes, in ieder geval genoeg leermomenten gehad, zo was met de DAP aanbrengen van de EXP was een hele mooie tip, flinterdun aanbrengen en met gemak afnemen.

Mid winter nogmaals een keer grondig wassen om hem vervolgens goed met 2 lagen in de EXP te zetten. Zit nu 1 laag op vanwege doodmoe zijn :)

Vind de Collinite - Liquid Insulator Wax No. 845, of Collinite - Marque d Elegance Carnauba Paste Wax No. 915 toch iets beter dan de EX-P voor in de winter.
Als je het eens wil proberen,geef maar een gil.

rallimart;306929 zei:
Vind de Collinite - Liquid Insulator Wax No. 845, of Collinite - Marque d Elegance Carnauba Paste Wax No. 915 toch iets beter dan de EX-P voor in de winter.
Als je het eens wil proberen,geef maar een gil.

Thanks, wil het best proberen! Maar weet niet of dat dit jaar gaat gebeuren. Ga eerst even een polijst cursusje proberen te scoren. Wat testen ermee en dan weer verder.

Eerst roeien met de riemen die we al gekocht hebben :-b