• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stappenplan zwarte BMW320ED uit 2013

@Quantoxx - dank voor de wederom nuttige aanvullingen.
Collega wast ook met Bathe+ en is daar zeer lovend over. Ben dat zeker ook van plan maar helaas is het momenteel niet te koop bij Carclean. begreep gisteren dat ze 1e week van mei weer een lading verwachten. Zodra voorradig ga ik zeker een fles halen.
En mijn foamlans is van AVA. Niet bij Carcelan gekocht maar ze hebben het wel sinds kort in hun assortiment (ik kwam het bij toeval tegen op marktplaats). Prima HD reiniger. En wellicht in de toekomst toch een Lancia Foamer. Eerst dit weekend maar eens aan de slag.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx en kawazxr
Ah, ik had niet naar de voorraad gekeken. :p

Je collega wast er mee? Als in, maakt er een sopje mee in z'n emmer en gaat wassen?
Zo ja, dit kan ik je afraden. Veel gevallen waarbij er vlekken ontstaan. Met foamen van het spul gaat het altijd goed.