• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Steam machine

Bas Oomen

Detailing trainee
26 sep 2016
11
25
Hallo mededetailers,

Ik ben op zoek naar een stoommachine en ik weet niet welke ik zou moeten nemen. Ik heb al gekeken welke AMMO NYC heeft, maar die is Amerikaans en kost dus te veel om in te voeren. Hebben jullie suggesties?

Bas
 
Waarom zou je kijken welke AMMO heeft? Die gast woont aan de andere kant van de wereld ;)

Ik zou gewoon kijken naar een Kärcher stoomreiniger. Die dingen zijn gewoon goed!
 
Waarom zou je kijken welke AMMO heeft? Die gast woont aan de andere kant van de wereld ;)

Ik zou gewoon kijken naar een Kärcher stoomreiniger. Die dingen zijn gewoon goed!
Heel simpel. Larry is echt een voorbeeld en werkelijk een genie naar mijn mening, dus als zou blijken dat hij een apparaat zou hebben dat internationaal verkrijgbaar was, dan zou ik dat gelijk nemen. Dat terzijde, ik zal eens kijken naar een Kärcher.
 
Waarom zou je kijken welke AMMO heeft? Die gast woont aan de andere kant van de wereld ;)

Ik zou gewoon kijken naar een Kärcher stoomreiniger. Die dingen zijn gewoon goed!
Heel simpel. Larry is echt een voorbeeld en werkelijk een genie naar mijn mening, dus als zou blijken dat hij een apparaat zou hebben dat internationaal verkrijgbaar was,
Hihih, +1. :p

Dus Larry heeft ander stoom als anderen? ;)
Nee, maar je begrijpt wat ik bedoel he.
 
Eigenlijk niet. :p (Behalve the hype)

Larry, als ik het beesie bij de naam mag noemen, weet misschien hoe hij met een stoomreiniger om moet gaan. Dat wil niet zeggen dat de stoomreiniger die hij gebruikt meer resultaat oplevert. ;)

Zelfde idee dat jij ''Larry's Best-Ever MeanSteam-CleaningMachine'' in huis haalt, maar niet weet wat je moet doen. :p
 
Eigenlijk niet. :p (Behalve the hype)

Larry, als ik het beesie bij de naam mag noemen, weet misschien hoe hij met een stoomreiniger om moet gaan. Dat wil niet zeggen dat de stoomreiniger die hij gebruikt meer resultaat oplevert. ;)

Zelfde idee dat jij ''Larry's Best-Ever MeanSteam-CleaningMachine'' in huis haalt, maar niet weet wat je moet doen. :p

Je hebt wel een punt natuurlijk. Ik dacht echter vanuit het oogpunt dat Larry, een professional, waarschijnlijk goede apparatuur (dus ook een stoomcleaner) zal hebben, dus dat ik dat als startpunt voor mijn ,,zoektocht” kn hebben. Natuurlijk moet ik en anderen ook niet hieraan assimileren, zoals je noemde, want je moet ook gewoon weten hoe je de stoom gebruikt, hoeveelheid water/product, etc. Toch bedankt voor de tip voor een Kärcher.
 
Ik begrijp je vraag niet helemaal zoek he en hogedrukcleaner en warmwater hogedruk reineger of en echte steamcleaner (wassen met stoom) want daar in zijn er best veel en goede machines te vinden maar wel erg aan de prijs Als je en Groot budget heb moet je eens kijken naar fortador mooie complete machines voor in en exterior cleaning
 
Ik heb een aanvraag voor die zwarte tussen de 2 Lambo's gedaan, maar ook die zal wel niet te betalen zijn..
 
De minst dure machine is geloof ik 3700 euro en de duurste 11000 ik zeg expres minst dure want over goedkoopste kun je hier niet spreken o_O
 
Ik zou ipc de zogenaamde über ammo eens kijken wat de echte detailers hier in Nederland gebruiken.
Welke dat zijn mag je zelf gaan onderzoeken, ik meen nl dat namen noemen niet de voorkeur heeft hier.
De reden hiervan is dat men in NL ook zeer goed is staat is om bepaalde apparaten goed te onderscheiden en te gebruiken.

Ammo heeft gewoon een zeer redelijke staat van dienst opgebouwd, maar de rest zou ik eerder wegzetten onder de
noemer van geweldig team om hem heen qua belichting/camerawerk etcetc.
Als je die om je heen zou hebben dan kom je met knip en plak werk binnen een dag van niks naar superdeluxe ( maar dat ter zake )