Hallo!
Ik ben opzoek naar wat advies voordat ik begin met schuren/polijsten (met de hand). Het gaat om een zwarte Audi A3 uit 2007.
Er zat na een reis met de auto ineens een flink kets in de motorkap (eigenlijk een flinke steenslag). Ik heb deze al bijgetipt met de lakstift en iets hoger gedaan dan de de motorkap zelf. Nu wil ik het weg gaan schuren zodat het weer glad wordt en daarna polijsten.
Ik heb hiervoor al wat producten besteld en in huis op advies van carclean.com; schuurklosje met schuurschijfjes grit 1500,2000 en 2500 en om te polijstenL orange light cutting pad en SSR2 medium abrasive van Poorboys.
Nu vraag ik mij af of ik het hiermee beter ga krijgen dan hoe het er nu uitziet (zie foto's).
Ik ben een beetje sceptisch geworden na het bijtippen, bang dat ik een doffe plek over ga houden die ik er niet meer uit krijg.
Is het mogelijk dat ik een doffe plek ga krijgen die ik nergens mee er meer uit ga krijgen?
Denken jullie dat het met mijn producten al snel beter gaat worden dan wat het nu is? Zo'n blop lak erop ziet er natuurlijk niet uit, maar een grote doffe plek ook niet..
Kan ik het beter ergens testen op een niet zichtbare plek, bijvoorbeeld op de zijkant van mijn portier als ik hem open heb?
De motorkap is sowieso al niet meer als nieuw, vandaar dat ik dit probleem op deze manier zelf op probeer te lossen.
Ik hoor het graag!
Ik ben opzoek naar wat advies voordat ik begin met schuren/polijsten (met de hand). Het gaat om een zwarte Audi A3 uit 2007.
Er zat na een reis met de auto ineens een flink kets in de motorkap (eigenlijk een flinke steenslag). Ik heb deze al bijgetipt met de lakstift en iets hoger gedaan dan de de motorkap zelf. Nu wil ik het weg gaan schuren zodat het weer glad wordt en daarna polijsten.
Ik heb hiervoor al wat producten besteld en in huis op advies van carclean.com; schuurklosje met schuurschijfjes grit 1500,2000 en 2500 en om te polijstenL orange light cutting pad en SSR2 medium abrasive van Poorboys.
Nu vraag ik mij af of ik het hiermee beter ga krijgen dan hoe het er nu uitziet (zie foto's).
Ik ben een beetje sceptisch geworden na het bijtippen, bang dat ik een doffe plek over ga houden die ik er niet meer uit krijg.
Is het mogelijk dat ik een doffe plek ga krijgen die ik nergens mee er meer uit ga krijgen?
Denken jullie dat het met mijn producten al snel beter gaat worden dan wat het nu is? Zo'n blop lak erop ziet er natuurlijk niet uit, maar een grote doffe plek ook niet..
Kan ik het beter ergens testen op een niet zichtbare plek, bijvoorbeeld op de zijkant van mijn portier als ik hem open heb?
De motorkap is sowieso al niet meer als nieuw, vandaar dat ik dit probleem op deze manier zelf op probeer te lossen.
Ik hoor het graag!