• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Steenslag en krassen behandelen

jimwillemse

Detailing trainee
23 jan 2013
15
32
Hallo ik kom hier veel vragen tegen over hoe je krassen en steenslag moet behandelen . Ik ben zelf autospuiter van beroep en doe het zelf altijd zo - inlakken of tippen van de basislak - als deze goed droog is en gedekt is in lakken of tippen met blanke lak wel een 2K lak nemen . - als deze is uitgehard +- een dag dan schaven met een speciale lakschaaf deze is te koop bij een non paint dealer wel prijzig maar voorkomt een hoop ellende . - dan nat schuren met en een schuurblokje met P1200 en daarna P 2000 dan trizact p3000 - dan op polijsten met een rubbingcompound en daarna een polishouder en dan is die klaar Hoop dat jullie hier wat aan hebben vragen kan altijd Groetjes

Jimwillemse, Bedankt voor het delen van je kennis en aanpak. De keuze om met p1200 te beginnen, is dat niet erg grof? Aangezien je al met een lakschaaf vooraf schaafd?

Mooie uitleg , kan je misschien ook eens een soort van demo laten zien adh van enkele foto's ?

1200 lijkt mij ook erg grof.......voor je het weet zit je al redelijk diep in je lak :weetniet