Hoi iedereen,sedert vorige week een mini cooper BJ2009 in het bezit.... Kleur is PepperWhite(soort gebroken wit/beige)
Nu,na de auto es goed gewassen te hebben gezien dat de auto wat last heeft van steenslag(heeft in duitsland gelopen dus dat zal wel voor een groot deel de schuldige zijn). Alsook in de passagiersdeur een kras van 20cm lang,redelijk diep waar je je nagel kan achter steken. en dan nog om af te sluiten aan de passagiersdeur,aan de sluiting in de slag,een klein roestplekje(thv de beugel waar het slot inklikt)
Balen dus.... Nu,es langsgeweest bij 3carrossiers en alle 3 raadden ze me aan om de motorkap en deur te laten herspuiten...:-x Best ingrijpend dus,en zeker omdat ik als de dood ben voor kleurverschil,in het verleden al 2x slechte ervaringen mee had dus.......
Bij één van mn vorige wagens had ik steenslag laten verwijderen door de SSR techniek,maar die persoon is daar ondertss mee gestopt. Nu mijn vraag,een diepe kras,als ik die weg wil(of toch minder zichtbaar wil maken) dan zijn er toch andere opties dan spuiten?? Met zelfde kleur lak opvullen en dan weer van de nodige behandelingen voorzien zodat er weinig verschil is.... Alsook voor de steenslag... Trouwens iemand ervaring met de krassendokter?
Dan nog het plekje roest die me matig stoort,hoe pak ik dit het best aan?
Dan nog om mee af te sluiten nog een klein 'probleempje',de wagen heeft last van miniscule kleine tikkeltjes roest(vliegroest?? het dit zeker),kan dit verwijderd worden met iron x van carpro?
ALvast bedankt!!!!!!!
PKT
Nu,na de auto es goed gewassen te hebben gezien dat de auto wat last heeft van steenslag(heeft in duitsland gelopen dus dat zal wel voor een groot deel de schuldige zijn). Alsook in de passagiersdeur een kras van 20cm lang,redelijk diep waar je je nagel kan achter steken. en dan nog om af te sluiten aan de passagiersdeur,aan de sluiting in de slag,een klein roestplekje(thv de beugel waar het slot inklikt)
Balen dus.... Nu,es langsgeweest bij 3carrossiers en alle 3 raadden ze me aan om de motorkap en deur te laten herspuiten...:-x Best ingrijpend dus,en zeker omdat ik als de dood ben voor kleurverschil,in het verleden al 2x slechte ervaringen mee had dus.......
Bij één van mn vorige wagens had ik steenslag laten verwijderen door de SSR techniek,maar die persoon is daar ondertss mee gestopt. Nu mijn vraag,een diepe kras,als ik die weg wil(of toch minder zichtbaar wil maken) dan zijn er toch andere opties dan spuiten?? Met zelfde kleur lak opvullen en dan weer van de nodige behandelingen voorzien zodat er weinig verschil is.... Alsook voor de steenslag... Trouwens iemand ervaring met de krassendokter?
Dan nog het plekje roest die me matig stoort,hoe pak ik dit het best aan?
Dan nog om mee af te sluiten nog een klein 'probleempje',de wagen heeft last van miniscule kleine tikkeltjes roest(vliegroest?? het dit zeker),kan dit verwijderd worden met iron x van carpro?
ALvast bedankt!!!!!!!
PKT