Hey bedankt voor de complimenten Jouw 350z mag er ook zeker wezen De koplampen zijn inderdaad originele opel xenon projector lampen, zaten er niet in toen ik hem kocht maar die heb ik achteraf in laten zetten samen met wat andere dingen hahaWelkom Richard, inderdaad een heerlijke/onderhoudsonvriendelijke kleur en mooie zomervelgen! Zijn die koplampen de standaard units? Staan goed!
Hey Chris, dank je wel en nee nog niet, heb inmiddels wel de CG Honeydew Snowfoam in huis, nu nog de tijd vinden om gloria te testen haha misschien eind deze week als het weer wat beter wordHee een bekende welkom. Al de FM10 getest?gr
Dank je welPrachtige auto. Complimenten.
Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
Hey Dennis jep ik ook hier haha En ja genoeg te lezen en te leren hier dus dat komt wel goedHej kerel!Ook hier? Oudklasgenoot
Hier vind je veel qua detailen. Kun je de Astra nog meer laten shinen
Dank je wel en dat klopt helemaal Alleen die van mij mag nog wel strakker in zijn lak staan vind ik maar goed dat houd me weer van de straat hahaHoi welkom!
Niks mooier dan een zwarte auto die strak m z'n lak staat!
Hey bedankt voor de complimenten Jouw 350z mag er ook zeker wezen De koplampen zijn inderdaad originele opel xenon projector lampen, zaten er niet in toen ik hem kocht maar die heb ik achteraf in laten zetten samen met wat andere dingen haha
Graag gedaan en ja dat moet die van mij eigelijk ook maar nog maar wachten tot de lente om hem weer netjes te maken al doe ik het dan met de hand dus helemaal strak krijg ik hem niet maar goed alle kleine beetjes helpen zeg ik dan maar haha Ja heb nu geen last van strooilicht meer dus dat is sowieso een heel verschil dan toen ik xenon in de originele koplampen had zitten En tja oem is the only way to goThanks! Al moet ik hoognodig polijsten, is met het weer nog niet gebeurd Zeker een goede upgrade die lampen, staan er goed bij, geeft net dat beetje extra en helemaal mooi dat het oem dingen zijn, zal wel een groot verschil zijn geweest met de oude qua nachtzicht!
Normaal was ik mijn auto ook haast elke week, tenminste als het weer goed is anders vind ik het zonde van het werk Heb hem nu al 3 weken niet gewassen ivm het slechte en koude weer Dus hopelijk krijgen we deze week een paar droge dagen dan kan ik hem eindelijk weer eens wassenHet houd mij wekelijks van de straat... Naja.. Het brengt me eigenlijk op de straat