• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stel me ook even netjes voor :)

Welkom Richard, inderdaad een heerlijke/onderhoudsonvriendelijke kleur en mooie zomervelgen! Zijn die koplampen de standaard units? Staan goed!

• Leuk
Reacties: Ries
Welkom Richard, inderdaad een heerlijke/onderhoudsonvriendelijke kleur en mooie zomervelgen! Zijn die koplampen de standaard units? Staan goed!
Hey bedankt voor de complimenten:) Jouw 350z mag er ook zeker wezen:cool: De koplampen zijn inderdaad originele opel xenon projector lampen, zaten er niet in toen ik hem kocht maar die heb ik achteraf in laten zetten samen met wat andere dingen haha;)

Hey bedankt voor de complimenten:) Jouw 350z mag er ook zeker wezen:cool: De koplampen zijn inderdaad originele opel xenon projector lampen, zaten er niet in toen ik hem kocht maar die heb ik achteraf in laten zetten samen met wat andere dingen haha;)

Thanks! Al moet ik hoognodig polijsten, is met het weer nog niet gebeurd;) Zeker een goede upgrade die lampen, staan er goed bij, geeft net dat beetje extra en helemaal mooi dat het oem dingen zijn, zal wel een groot verschil zijn geweest met de oude qua nachtzicht!

• Leuk
Reacties: Ries
Thanks! Al moet ik hoognodig polijsten, is met het weer nog niet gebeurd;) Zeker een goede upgrade die lampen, staan er goed bij, geeft net dat beetje extra en helemaal mooi dat het oem dingen zijn, zal wel een groot verschil zijn geweest met de oude qua nachtzicht!
Graag gedaan en ja dat moet die van mij eigelijk ook maar nog maar wachten tot de lente om hem weer netjes te maken al doe ik het dan met de hand dus helemaal strak krijg ik hem niet maar goed alle kleine beetjes helpen zeg ik dan maar haha;) Ja heb nu geen last van strooilicht meer dus dat is sowieso een heel verschil dan toen ik xenon in de originele koplampen had zitten:) En tja oem is the only way to go:cool:

Het houd mij wekelijks van de straat... Naja.. Het brengt me eigenlijk op de straat ;)
:p Normaal was ik mijn auto ook haast elke week, tenminste als het weer goed is anders vind ik het zonde van het werk;) Heb hem nu al 3 weken niet gewassen ivm het slechte en koude weer:oops: Dus hopelijk krijgen we deze week een paar droge dagen dan kan ik hem eindelijk weer eens wassen:D

Even mijn voorsteltopic maar eens updaten: De zwarte Astra Gtc heeft sinds vorige week donderdag plaats gemaakt voor een Astra J Gtc 1.4 Turbo (140 pk) Sport uit 2013:cool: En heeft maar iets meer als 41000 km gelopen dus kan hier nog een hele tijd plezier van hebben.:) Hier wat plaatjes bij dit praatje en ben benieuwd wat jullie er van vinden;)
DSCF7939.JPG
DSCF7940.JPG
DSCF7941.JPG
DSCF7943.JPG
DSCF7944.JPG