• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stel me ook even netjes voor :)

Ries

Detailing guru
3 jan 2016
927
123
40
Epe
Hallo iedereen, lees al een tijd mee op dit forum en heb een tijdje terug een account aangemaakt en het word nu weleens tijd dat ik me even netjes voorstel:

Mijn naam is Richard ter Velde, ben 32 jaar en ben woonachtig in Emst (Gelderland) en ik rijd nu zo'n 5 jaar rond in een zwarte Opel Astra H Gtc uit 2005. Dit is dan ook de eerste auto die ik echt goed bij houd qua 2 emmersysteem wassen, polijsten en waxen. Doe dit allemaal handmatig. Ook heb ik me auto weleens naar een bevriende detailer gebracht. IN het begin gebruikte ik alleen producten van Meguiars maar sinds ik mee lees op dit forum heb ik andere merken ontdekt die ik nu ook regemaltig gebruik waaronder producten van Gyeon, Mothers, Dodo Juice, Sonax, Monelo, Poorboys, Auto Finesse en Chemical Guys.

Vind vooral het topic van de Show offs erg interessant om door te lezen en de foto's te zien van het vaak verbluffende resultaten die de detailers op dit forum voor mekaar krijgen en ook haal ik er vaak tips uit voor mijn eigen auto qua gebruik van producten. Zal hieronder even wat foto's toevoegen van mijn auto zowel in zomer als winter setup.

Groetjes Richard

astra tomason 1.JPG
astra tomason 2.JPG
DSCF0934.JPG
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: StijnV
Iedereen bedankt voor het welkom heten en de leuke reacties ;) De eerste 2 foto's zijn inderdaad de zomervelgen en op de onderste 2 foto's staan de originele opel (winter)velgen. De zomerwielen staan lekker warm in de schuur en zijn verwend met wheel sealant van Poorboys:) Daarvoor natuurlijk eerst grondig gewassen, gereinigd met Megs Wheel & tire cleaner (ook de banden hier mee ingespoten en ingeborsteld met de wheelbrush van Mothers) en daarna nog ontijzerd met Non Ferro:cool: Hetzelfde heb ik vorig jaar zomer met de wintervelgen gedaan. Als ze er rond april weer ondergaan de banden nog weer even verwennen met bandengel en dan kunnen ze er weer even tegen aan:D Zwart is een hele mooie kleur maar ik denk dat ik als ik een andere auto ga kopen toch voor een andere kleur ga kiezen haha:p
 
Welkom Richard!
Jij bent zo te zien al aardig ervaren en je auto is prachtig! Zo mooooi een zwarte... Maar inderdaad je blijft aan het poetsen. Mijn allereerste auto (een kleine 100 jaar geleden) was ook zwart en dat was eens en nooit meer ;), hoe mooi ik ze gepoetst ook vind. Daarom nu alweer de tweede 'saaie' grijze. :eyes:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Ries
Welkom Richard!
Jij bent zo te zien al aardig ervaren en je auto is prachtig! Zo mooooi een zwarte... Maar inderdaad je blijft aan het poetsen. Mijn allereerste auto (een kleine 100 jaar geleden) was ook zwart en dat was eens en nooit meer ;), hoe mooi ik ze gepoetst ook vind. Daarom nu alweer de tweede 'saaie' grijze. :eyes:
Dank je wel en nou ervaren zou ik mezelf niet willen noemen haha probeer gewoon zo zuinig mogelijk op mijn auto te zijn als mogelijk is en opzich lukt me dat nog aardig tot nu toe;) Ja een grijze auto heb ik nog niet gehad dus wie weet word dat wel de kleur van mijn volgende auto, daar zie je in ieder geval een stuk minder op als op zwart dus dat is dan weer een voordeel en grijs moet een beetje bij het model van de auto passen:)