• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stickers Template Monello Flessen

Samz

Detailing addict
14 apr 2010
147
65
Gisteren een aantal 700ml Monello Flessen gekocht en vandaag gelijk stickers gemaakt.

De template is ooit door een ander forumlid gemaakt, maar kon niet meer vinden door wie.
Alle credit gaat dus naar die persoon, ik heb alleen de sticker afmetingen aangepast.

Afmeting labelgebied op de fles is 4.5 x 9
Stickers zijn 4.5 x 8.7 (9 kreeg ik niet voor elkaar anders kwam 't niet goed uit de printer)

Teksten moeten nog aangepast worden zie ik (Bug Squash), maar dat is simpel.

Hoi Samz,

Mag ik vragen bij wie je de etiketten gekocht hebt ? Hebben deze etiketten een speciale naam ?

Groet,

Harko.

Commerciële links zijn niet toegestaan toch?

Via Google heb je ze 1 2 3 zo gevonden gevonden, kosten € 5,00 voor 10 velletjes.

Samz, als je de link nog zou willen plaatsen zou ik (en met mij vast vele anderen) dat erg fijn vinden.

Tim, wanneer komen de carclean stickers bij de flessen? Al enig idee?

Deze had ik indertijd gekocht en tot nu toe tevreden over.

http://www.123inkt.nl/Super-Glossy-Stickervellen-5-760-dpi-inhoud-10-vel-i1103-t12485.html

Gisteren de stickervellen ontvangen - vanochtend de templates aangepast naar mijn producten en daarna geprint. Ziet er super uit - zitten inmiddels ook op de flessen. Hier zitten merkte ik op dat er op de achterkant 4 zwarte hoekjes gedrukt zijn waar je de sticker mooi in kunt plakken.

Kan ik me niet herinneren - maar ja er komt ook zoveel voorbij.... Was nu in ieder geval een mooie verassing.