• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stickers

rabies

Detailing chief
10 aug 2010
112
85
Beste CC,

Is het misschien niet leuk / reclame technisch interessant / etc om stickers te maken (ik heb ze nog nooit gezien) van jullie logo /website ? Ik heb op mijn kratten en emmers die ik gebruik veel stickers geplakt die je krijgt bij autorelateerde producten. Er zit er nog geen 1 op van CC of van jullie merken (dodo uigezonderd). Een idee ?

Kijk hier eens: klikkie

Een sticker van Carclean.com heb ik nog nooit gezien. Ik weet ook niet of deze bestaan.

Bestaan niet, zitten in de planning maar op welke termijn is nog niet bekend.

Kijk aan ! Ja LB ik wist dat er verschillende stickers waren, dat gaf ik ook aan, de meeste heb ik zelf, maar niet van de huismerken van CC Monello,CC zelf etc. Die zijn toch leuk om bij een bestelling te krijgen...Trouwens voor de mensen die dit lezen en sticker leuk vinden, bij stickerdump.com heb je ook verschillende stickers (o.a mothers)

IMG_0030.webp

Monello heb ik wel :lol