• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stjärnagloss Glaspärla Hyper Beader

John74

Detailing addict
28 apr 2009
536
65
50
Deze vorm van product zie niet vaak langs komen , dus waarom niet proberen ?
Het is een soort van detailspray die je kunt verdunnen en kunt gebruiken op je lak en ramen. De verdunning die ik hier gebruik is 1:10.

Het opbrengen is een makkie , het is in feite hetzelfde als een gewone detailspray.
En de geur is ook niet om naar huis te schrijven, een beetje alla APC. Ik heb gekozen om dit product direct op de lak te sprayen en kort daarna af te nemen met een microvezel doek. Je kun dit product ook gebruiken in je foamlance met een verdunning van 1:2 om deze op te brengen na het wassen. Het product is wax safe en bij de volgende was beurt zal het makkelijker zijn om het vuil te verwijderen.

De beading van het product zal nog beter zijn dan met een verdunning van 1:10.

En de glans ? Die mag er ook wezen. Let wel dat dit plaat deel niet helemaal gaaf is , maar dat was jullie wel opgevallen.

+

- makkelijk te verwerken
- te verdunnen om als een detailspray te gebruiken
- de glans mag er ook wezen

-

- de geur had wel leuker mogen zijn

Laatst bewerkt door een moderator:
Grappig spul, kun je dat in Nederland kopen, of moeten we naar Scandinavische streken?

Edit: zie net dat de site verwijst naar Shinearama

Ik zelf heb de Stjarnagloss Silke Detailer, ruikt erg lekker.
Deze is vergelijkbaar met Poorboys Spray&Wipe.
De Silke Detailer gebruik ik ook 1:1 om mee te kleien.

wederom mooie review!!
word het effect niet groter als je het puur gebruikt? kun je dat is vergelijken?
volgens mij veranderd het de oppervlakte spanning. het zal ook wel beter sheeten na het gebruik?