• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stofke's collectie

Stofke

Detailing addict
28 feb 2011
380
62
Nog maar sinds vorige maand begonnen met detailen en dit is wat momenteel aanwezig is, de 2 Turtle's gebruikte ik al van vorig jaar maar als de shampoo op is wordt deze vervangen door de Dodo Juice Born to be Mild (veel positieve dingen van gelezen).
Er is ondertussen een nieuwe bestelling geplaatst, foto's volgen indien deze binnen zijn $$)

016.jpg
 
Mooie aanwinsten weer , ik durf wedden dat er al een nieuw lijstje met spullen klaar staat op je verlanglijst . :D
 
Wacht maar af tot je een Dap in je handen hebt gehad , dan wil je je auto wel elke week onder handen nemen . ;)
 
picasso zei:
Wacht maar af tot je een Dap in je handen hebt gehad , dan wil je je auto wel elke week onder handen nemen . ;)

Dat is een ding dat zeker is. Wat een geweldig apparaat is dat. Gebruik hem nu ook om mijn velgen te polijsten. Kan echt voor alles. Top ding!!
 
Mooie aanvullingen/spulletjes! Ik had de EX-P omgeruild voor de DGPS van Wolfgang. Heb ze allebei maar de DGPS is echt super!
 
De EX-P zit in de sample-kit dus is ff om te proberen, nu gebruikte ik enkel de NXT 2.0, voor zowel glaze, sealant als wax :|
 
Mooie spulletjes weer.

En zoals Paulus ook al zegt , de DGPS van Wolfgang is super:)^ .Maar goed je moet ergens beginnen en EXP is geen slechte begin;)