• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Stofzuigen of rotorjet ?

Sepe

Detailing rookie
22 aug 2019
3
2
Hallo,

Ik ben opzoek naar een apparaat dat het makkelijk maakt om het interieur te reinigen vooral de zetels. Ik heb stoffen zetels en er zijn al enkele vlekken op (de wagen is nog geen jaar oud).
Nu ben in aan het twijfelen wat ik het beste zou kopen, een roterjet of een waterstofzuiger. Voor de roterjet heb ik een compressor die het zeker aan kan.

Welke waterstofzuiger gebruiken jullie?
Wat zijn jullie ervaringen?
 
Welkom op het forum!

Ik zou beide aanschaffen. ;) Met een Tornador/Rotorjet/Etc. kan je iets goed reinigen en met een extractor het vuil wegnemen.

Persoonlijk zou ik dus graag beide willen en zo van beide hun krachten inzetten wanneer nodig.
 
Welkom op het forum!

Ik zou beide aanschaffen. ;) Met een Tornador/Rotorjet/Etc. kan je iets goed reinigen en met een extractor het vuil wegnemen.

Persoonlijk zou ik dus graag beide willen en zo van beide hun krachten inzetten wanneer nodig.

Welke stofzuiger zou je dan voorstellen of wat is 1 vande betere stofzuigers ?
 
Er zijn natuurlijk heel wat opties, maar een populaire keuze is een Numatic George.

Als je middels de zoekfunctie bijv. op ''Extractor'' zoekt kom je een hoop topic tegen. ;)
 
Er zijn natuurlijk heel wat opties, maar een populaire keuze is een Numatic George.

Als je middels de zoekfunctie bijv. op ''Extractor'' zoekt kom je een hoop topic tegen. ;)

Oke, super heel erg bedankt! Kan ik verder opzoek tocht .
Heb je er zelf ook ervaring mee?
 
Ik heb een george en die doet het prima voor dat soort klusjes. Echter, ik heb geen ervaring met andere soortgelijke machines dus ik weet niet of er nog betere of mindere apparaten te koop zijn.
 
Ook ik ben in het bezit van een George en ben er zeer tevreden mee.
Ik heb geen ervaring met andere machines, maar kan de George zeker aanbevelen.
 
Zou dan een stoomreiniger pakken en een nat/droog stofzuiger met extractor.
product opspuiten met een boormachine met borstel in werken. daarna vocht + product + viezigheid eruit zuigen. Daarna met stoomreiniger met microvezeldoek nog een maal afnemen om meeste bacteriën te doden. (misschien daarna nog een keer met de extractor mocht het nodig zijn)