• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

- structuur PB Wheel Sealant -

OlivierScalais

Detailing rookie
20 dec 2009
18
0
Hello iedereen,

gisteren wederom een bestelling ontvangen. Hierbij zat mijn PB Wheel Sealant. Is het normaal dat deze vrij kwak is van samenstelling/structuur?

Vriendelijke groet,

Oli4
 
Wanneer dat zo is, dan heeft de pot (en de doos waarin het afgeleverd is) een flinke klap gehad. Doet verder niets af aan de werking van het product. Bij CC was er ook ooit eens een pot gevallen en sindsdien is deze puddingachtig en heeft geen vaste consistentie meer. Maar werkt gewoon prima!
 
[offtopic]Ik kon wel iets bedenken bij de sturctuur "kwak" maar dat je dat zou gebruiken om een structuur aan te duiden vind ik nogal onsmakelijk :-" [/offtopic]

Maar de wheelsealent is idd een stuk zachter dan bv. de Natty's. Ik vind zelf dat het een beetje de structuur van chocolademouse heeft.
 
Is inderdaad even wennen als je het potje open doet:-&
Maar het is echt goei spul:)^
absolute aanrader