• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Subaru WRX STI

Even mijn topic van de Subaru welke ik ook nog heb staan hier naast de Lotus Elise : https://forum.Carclean.com/threads/lotus-elise-eerste-poetsbeurt.14511/ bijgewerkt en de foto's weer werkend gemaakt...

Tevens 2 extra plaatjes na een poetsbeurtje:

Grotefoto-K64RN848.webp

Grotefoto-FPPMZKHA.webp

Wat goed. Hele nette prijs wat betreft ook voor dat powder coaten. Heb zelf m'n wintervelgen (VW Detroids, die bekend staan om oxidatie doordat de blanke laag het begeeft) met nogal wat oxidatie en stoeprandschade. Zijn nieuw behoorlijk duur. Dus misschien iets om daar een opknapbeurt te laten doen en die te laten powder coaten. M'n Zomervelgen zijn relatief goedkope (€150/stuk Borbit) met ook wat schade, maar om daar bijna de helft van de nieuwaarde aan uit te geven om ze op te laten knappen??? Weet ik nog niet. Die kunnen ook zo op marktplaats en dan zelf nieuwe halen met wat erbij leggen.

Je zou als je het aandurft ook zelf de velgen kunnen spuiten , heb ook wel eens een setje Mini velgen gedaan.
Eerst goed glad schuren ontvetten , daarna met Motip zilver wheelspray en afsluitende laag blanke lak ook van Motip, heb daarmee 2 jaar rondgereden en bleven best mooi !

Foto van die Mini:
Grotefoto-4MLY7PBB.webp

Dank Ric, ;)